Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexuální úchylky - najdete se ?

12. 03. 2009
7
35
13148
Autor
Notreal

Tak schválně, kolik úchylek si kdo napočítá ?! :) Stačí jen číslo, nemusíte je vypisovat. Zdroj : wikipedia.org - Přeložil jsem to sám, nešlo mi o nějakou věděckou práci ani přehnanou terminologii. Nepřekládal jsem jejich anglické názvy

Abasiophilia - psychosexuální záliba ve zmrzačených lidech, bez noh, s omezenou pohyblivostí.

Agalmatophilia - záliba v sochách, panenkách, umělými postavami. Nejznámější vyobrazení této parafilie je ve filmu Cela, kde sériový vrah topí své oběti a následně je vybělí tak, až připomínají panenku. Následně poté masturbuje zavěšený nad nimi.

Algolagnia - Stimulace určité erotogení zóny fyzickou bolestí. Odnož z BDSM, kde jde pouze o fyzický prožitek, nikoliv masochismus. V praxi je reprezentována spankingem (výprask).

Acrotomophilia - Přitažlivost k lidem s amputovanými končetinami.

Andromimetophilia - Přitažlivost ženami, které imitují muže.

Apotemnophilia - Erotická záliba mít něco amputovaného, nebo vypadat jako amputovaný. Často se stává, že tato parafilie dostojí svému jménu a výsledkem parafilie je amputovaná končetina.

Asphyxiophilia - Záměrné přerušení kyslíku do mozku za sexuálním motivem. V praxi se jedná o hrátky s dýcháním.
V praxi je možno tohoto efektu dosáhnout několika metodami. Oběšováním, nasazováním plastového sáčku přes hlavu, sebeškcením, případně různými kombinacemi. Nic ale nemění na faktu, že i při vysoké opatrnosti dochází k častým úmrtím. Například jen při autoerotice tohoto typu ročně v USA zemře 250-1000 osob.

Autagonistophilia - Být na pódiu, případně před kamerou.

Autassassinophilia - Příprava vlastní vraždy.

Autoandrophilia - Být mužem.

Autogynephilia - Být ženou. Sexuální vzrušení z představy být ženou. Tato parafilie je často odnoží převlekových fetišů, transsexualitou apod.

Autonepiophilia - Být nezletilým, dítětem, nosit pleny a chovat se jako dítě. Často to zahrnuje fantazie být nezodpovědný, nevinný, nekontrolovatelný.
V praxi se vyskytují nejčastěji dva extrémy. Fantazie být malé dítě, slabé, nevinné, hrát si s hračkami a nakonec třeba usnout v kolébce. Druhým extrémem je erotické vyžití na objektech, orgasmus a ejakulace.

Biastophilia - Znásilnění, napadení cizí osoby. Jádrem této parafilie je odmítavý pocit oběti a zařazuje se do forem sexuálního sadismu. Biastophilia je zařazena do parafilii životu nebezpečných.

Chremastistophilia - Sexuální nabuzení býti oloupen, držen, případně přinucení k sexuálním službám.

Coprophilia - Parafilie zahrnující sexuální uspokojení s exkrementy. Často souvisí se sexuální dysfunkcí.

Cratophilia - Sexuální přitažlivost Síly, když je někdo silný, nebo silnější.

Erotophonophilia - Jedná se o vraždu při níž dojde k erotickému uspokojení ze zabití. Často dochází i ke zohavení oběti.

Exhibicionismus - Potřeba předvádět a ukazovat své části těla jiné osobě.

Fetišismus - Uctívání určitého objektu, který má specifickou moc, odlišnou od jiných objektů. V praxi jsou brány jako nejznámější a nejsilnější fetiše : krev, kosti, zuby, voda, rostliny, dřevo a další rozmanitosti napříč kulturními tradicemi.

Formicophilia - Prakticky se jedná o sexuální potěšení z lezoucích čí kousajících mravenců po genitáliích.

Frotteurismus - Jedná se o doteky různých částí těla, převážně genitálií. Převažuje více u mužů, naopak ženy jsou nejčastějšími obětmi.

Gerontophilia - Sexuální preference ke starším osobám.

Gynandromorphophilia - Ženy s penisem, muži převlečení za ženu, případně vyhraněný transsexualismus.

Hebephilia - Sexuální preference v pubescentních mladých lidí více než dospělých. Celkově hebefilové převažují nad pedofily, kteří hledají prepubescentní oběti.

Hybristophilia - Jde o sexuální vzrušení z kriminálníků, lidí, kteří spáchali nějaký hrůzný zločin. Je také známa pod fenoménem jménem Bonnie a Clyde Syndrom. V minulosti docházelo také ke sňatkům s kriminálníky.

Infantophilia - Pedofilní sexuální odchylka zahrnující děti do pěti let.

Kleptophilia - Záliba v kradení.

Klismaphilia - Sexuální záliba v klistýru.

Lactaphilia - Mléko z lidských prsou, jeho sání, případné hltání. Jsou různé varianty erotické laktace. Laktační hry, laktační pornografie, pumpování, laktační prostituce (sání za peníze), také se může prolínat s infantilismem a BDSM.

Macrophilia - Vede k sexuálním fantaziím zahrnující dominanci obrem. Primárně obryně.

Masochismus - Vede k sexuálnímu či erotickému potěšení z bolesti či ponižování. Vede k různým variacím (výprasky,kousání,lechtání a jiné..).

Menophilia - Fascinace menstruací.

Morphophilia - Zahrnuje různé části těla, jejich velikost a kondici.

Mucophilia - Lidský sliz.

Narratophilia - Je to sexuální fetish, kde se sexuálnímu partnerovi říkají špinavé, sprosté, či obscéní slova k dosažení většího uspokojení.

Nasophilia - Prafílie, kterou fascinují nosy. Různé variace jako tvar nebo velikost, případně specifická část nosu. Může také vést k představám jeho deformace, případně vniknutí do nosu.

Necrophilia - Sexuální záliba v mrtvých tělech. Z výzkůmů vyplynulo, že nekrofily na mrtvolách uspokojovaly primárně tyto znaky : poddajnost parnera, opětovné shledání, sexuální záliba v mrtvolách, vyjádření moci nad obětí.

Olfactophilia - Sexuální vzrušení z pachů a vůní.

Partialism - Sexuální záliba s výhradním zaměřením na specifické části těla.

Pedophilia - Záliba v prepubescentních dětech. Převažují muži, nicméně případy žen jsou také známy. Je považována za jednu z nejznámějších díky své morální deformaci.

Pedovestism - Oblékání se jako dítě.

Pictophilia - Jedná se o pornografii nebo erotické umění. Převážně o obrázky.

Podophilia - Takzvaný fetiš nohou. Je jedou z nejběžnějších forem sexuální preference určité části těla. Takzvaný "foot fetish" zahrnuje tvar, velikost, paty, boty, ponožky, nylonky, pedikůru, náramky a veškeré další doplňky, které umocňují dané vzrušení. Ze známých osobností touto parafílií disponovali : J.W.Goethe, Enrique Iglesias, Casanova, Tommy Lee, Marilyn Manson, Ricky Martin, Elvis Presley, Britney Spears, Quentin Tarantino a další.

Sadism - Sexuální či erotická záliba způsobovat někomu bolest.

Salirophilia - Parafílie zahrnující potěšení někoho špinit, rozcuchat.
Také se může jednat o poškození oděvů, máchání je blátě, případně hrátky s make-upem a vlasy.

Scoptophilia - Sledování cizího sexuálního styku.

Somnophilia - Nebo také "Syndrom spící princezny" , při kterém se na spící osobě provádí sexuální styk. Případný efekt jde vyvolat i pouhými zavřenými víčky. Ve stručnosti tedy jde o sex se spícím partnerem.

Sthenolagnia - Je fetiš, který vzniká z demonstrace síly nebo svalů. Tento fetish je běžný jak u mužů, tak i u žen. Podobný fetišem je Cratolagnia, kde jde o předvádění síly.

Stigmatophilia - Jedná se o piercing a tetování v sexuálním vnímání.

Symphorophilia - Parafílie, kde se sleduje neštěstí, například požár, dopravní nehody se sexuálním podtextem.

Telephone scatologia - Jde o obscéní telefonáty neznámým.

Transvestism - Oblékání se do šatů opačného pohlaví.

Trichophilia - Fetiš vlasů. Fyzický kontakt, dlouhé vlasy, krátké vlasy, mokré vlasy, stříhání, časté nové účesy apod.

Troilism - Erotická záliba ve sledování svého partnera u sexuálního styku s někým cizím. To vše pozorovat skrytě. Často je tento scénař součást tzv. swingers.

Urophagia - Konzumace moči. Jsou zde různé důvody proč lidé pijí svoji moč. Léčivé účinky, kosmetické účinky, kulturní zvyky, ceremonie. Celkově nejsou rizika pití vlastní moči, nebo zdravého člověka vysoká. Může dojít k bakteriální infekci či nemoci. Největším nebezpečím je vysoký obsah soli a minerálů. Přesto se nedoporučuje pít moč v dehydrataci. Urophagia může být také využita v BDSM.

Urolagnia - Sexuální aktivita, ve které parteři používají moč k vlastnímu potěšení. Může jít také o pomočení blízké osoby.

Vampirism - Kreslení případně pití krve.

Vorarephilia - Potěšení z ideje být někým sněden, jíst někoho, případně koukat na někoho kdo dělá tento proces. Fantazie může zahrnovat i trávení.

Voyeurism - Sledování cizích intimních chvil, sexuálních aktivit a podobných aktivit privátního charakteru. Může se jednat o zálibu ve skrytém natáčení, dvojitá zdrcadla apod.

Zoophilia - Sexuální praktiky mezi člověkem a zvířetem. V některých zemích nejsou tyto praktiky zakázány. Ale ve většině zemích se jedná o zločin proti přírodě.

Zoosadism - Záliba působit zvířatům bolest.


35 názorů

Notreal
10. 07. 2009
Dát tip
Stejne to vypada ze Caradine byl Asphyxiofilik. Jen to ti cucaci novinari neumi pojmenovat ... pry "zvrhly sex" pche !

Notreal
10. 07. 2009
Dát tip
:D mrcha

Notreal
22. 04. 2009
Dát tip
Tanaki je vyborny kus ... jedna z mych "bibli" na pismakovi ! :)

Milly
21. 04. 2009
Dát tip
T.: PS: že se nestydíš!!

Milly
21. 04. 2009
Dát tip
Tanaki: to je ale nehorázná reklama na vlastní autorskou stránku... :-P

Tanaki
20. 04. 2009
Dát tip
ja taktne mlcim, staci co na me napraskaji moje basne :-)

Tanaki
20. 04. 2009
Dát tip
ja taktne mlcim, staci co na me napraskaji moje basne .-)

Ginna Avro
24. 03. 2009
Dát tip
mno popravdě jsem došla ke čtyřem, z toho polovina jsou životu nebezpečné, pěkné pěkné...:D

Notreal
14. 03. 2009
Dát tip
Krasne jsi se priznala :) respekt

Vampirezza
14. 03. 2009
Dát tip
exhibicionismus, fetišismus,voyerismus,vampirism, i kdyz nechapu kreslení krve??,tripochilia,semnofilia septofilia,pictogilia, Pedovestism,Olfactophilia,Narratophilia ...prostě skroro všechno, už se mi to nechce vypisovat že drahý???

Milly
13. 03. 2009
Dát tip
Aha, to jsem přehlídla.. :-) (a tak doplň ty další, ne? .-))

Notreal
13. 03. 2009
Dát tip
jdu, psal jsem ze jich mam cca 9 :D

Milly
13. 03. 2009
Dát tip
Jo a jaktože ohledně počtu nejdeš příkladem? .-)

Milly
13. 03. 2009
Dát tip
Ha, taky jednociferný číslo!! .o)

a2a2a
13. 03. 2009
Dát tip
se zájmem jsem přečetl a počítal.

Notreal
13. 03. 2009
Dát tip
Tangens_Omega36 - u těch to začíná :) faktem je, že i když jsem jich z toho seznamu napočítal asi 9, z toho pár jen v počátečním stadiu, hodně jich tam ještě chybí :)

Notreal
13. 03. 2009
Dát tip
j_i_r_i_k - no k tomu ze nejsi uchylak ani suchar :)

j_i_r_i_k
12. 03. 2009
Dát tip
Ing_Kareš: Juj, to jsem celý já, slon v porcelánce. Tak tedy pšššt a má omluva. :) Notreal: A ono je k čemu? Ale jinak že děkuju.

G_B_Show
12. 03. 2009
Dát tip
Vida, mám tolik úchylek, kolik je mé šťastné číslo. No není to znamení?

Notreal
12. 03. 2009
Dát tip
Vaud - no ja to hledal ale nic jsem tak detailne nenasel, tak po nocich v praci ve volne chvili jsem to slatal :) Rabb - neboj se nejsi sam :) az neco literarniho na toto tema udelas posli prosim avi :) j_i_r_i_k - no gratuluju :) Tangens_Omega36 - ale ale :) no je mi jasne ze tam nejsou vsechny, ono vznika urcite plno dalsich, klidne se o ne muzes podelit, nebudu je s tebou spojovat :P

j_i_r_i_k
12. 03. 2009
Dát tip
Ing_Kareš: Podivně utvořenou úchylku koprophilia se snaží nahradit logičtěji odvozená coprophilia, snad to cacání zvládne. Notreal: Vyšlo mi jednociferné číslo - to je doufám dostatečně mlhavé na to, abych nemohl být automaticky považován za úchyla ani za suchara. :)

Rabb
12. 03. 2009
Dát tip
tak nakonec ze mne vyšla pěkná bestie.. díky, notr.. :-) některý výrazy jsou hotový náměty na cosi.. literárního.. :-)

musim povedat ze niektore veci ma prekvapili :D

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
mas zajimaveho konicka :-) tohle jsi ani nemusel prekladat, protoze to existuje i v cestine

došel jsem jen ke K a mám jich asi deset...vzdávám to :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru