Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Richard Mayhew aneb příčíny a následky ( věnováno řádkovi)

17. 03. 2009
14
42
4683
Autor
jejdavilda

Noc předtím, než odjel do Londýna, se Richard Mayhew příliš nebavil. Vlastně zpočátku ano: bavil se, když si četl pohlednice na rozloučenou od přátel, bavil se, když ho objímala řada ne zcela nepřitažlivých slečen, s nimiž se znal, bavil se, když poslouchal varování o zlech a nebezpečenstvích Londýna a bavil se, když mu kamarádi předávali velký bílý deštník s mapou londýnské podzemky, na který se složili. Bavil se, ještě když pil prvních pár půllitrů piva, ale pak s každým následujícím půllitrem si uvědomoval, že se baví míň a míň. A nyní seděl na chodníku před hospodou v malém skotském městečku, třásl se a zvažoval, zda by bylo lepší se vyzvracet, nebo se nevyzvracet. A nebavil se ani trochu.

 

 A proč se Richard nebavil?

Protože to byl kanaloš a myl si

  šamponem  Head & shoulders

jen půlku hlavy, takže mu tu druhou

včetně mozku, sežraly lupy.

Zkuste se pak bavit !


42 názorů

jejdavilda
23. 03. 2009
Dát tip
kde nic není nehrozí nebezpečí

jejdavilda
23. 03. 2009
Dát tip
Třeba je víc lidí co nemají rádí Podlondýn a Matrix a dávají přednost Cimrmanovi, kdo ví :-)

řádek
22. 03. 2009
Dát tip
já vim, čim tě dostat na kolena! :-)

jejdavilda
21. 03. 2009
Dát tip
neeeeeee, tak na to slyším, nikdy tě nezklamu ( ježišmarja, jen ton ne, já vím , že přicházím o hodně ale já su skromné), navíc mám předprodáno na 5 let dopžedu

řádek
21. 03. 2009
Dát tip
ok, tak jinak - zacnu s tebou spat!... :)

jejdavilda
20. 03. 2009
Dát tip
dyk si stejně furt v luftě, použij nějakou jinou hrozbu

řádek
20. 03. 2009
Dát tip
jejda: jestli to udelas, prestanu s tebou spat!

jejdavilda
19. 03. 2009
Dát tip
já se snažím, ale pokud se ti to nelíbí, někoho přemluvím by zaujal mé místo, třeba pipinovu nohu, to si šmákneš :-)

řádek
19. 03. 2009
Dát tip
ty mi nikdy nezklames :)))

Toscana
18. 03. 2009
Dát tip
Máš recht, s lupama bude asi zábava dost na draka... :O))) *t

Vtipné,TIP

my nesmíme naznačovat...:o)

jejdavilda
18. 03. 2009
Dát tip
tím chceš naznačit, že já jsem černý chcípáček?

Janina6
18. 03. 2009
Dát tip
:-))) mylé...

zrovna v sobotu byl sraz absolventů...vyhlížel jsem tě :o)

Ferry
18. 03. 2009
Dát tip
Ježiš, no jóóó, ten svalnatej blonďák ! A dostal ses tenkrát teda asi dobře z tý závislosti na morfinu?! No nic, víme o sobě, třeba někdy dáme řeč...

to nevím...já tam dělal saniťáka...:o)

Ferry
18. 03. 2009
Dát tip
No jo, no, já holt neumím přesvědčivě mlžit, co?

jo, na stáži...:o) hmm...

Ferry
18. 03. 2009
Dát tip
Pardon - ještě tipínek - ***

Ferry
18. 03. 2009
Dát tip
To všechno je nějaké nedorozumění. Ríša přišel o půlku vlasů, když mu na večírku na rozloučenou, zapálila kámoška jeho Marlboro pevným podpalovačem PEPO. Ta pastovitá hmota, která mu tekla po ohořelé lbi, nebyl mozek, ale paštika z mletých rybích hlaviček a ocásků, kterou po něm hodil jeho žárlivý přítel Cedrik. V další větě ukázky z románu, kterou už řádek v zadání soutěžního tématu neuveřejnil, se Richard vinou této paštiky skutečně pozvracel. Cedrik je ten model, co onu nechutnou hmotu propagoval v televizní reklamě slovy: "Voule-vous pate avec moi?" Už ano, tak to ve skutečnosti bylo. Můžete mi věřit, já tehdy byla v tom blázinci na stáži...

i kdyby je neměl, teď už si je bude muset vymyslet :o)

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Šmarjá! Vilíku, fakt máš papíry na hlavu? A to jako že jsi příčetnej - anebo beztrestnej?

no já to taky nevím, ale navnadil jsem tě dobře, ne? :o)))

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
JAK????? Snad to ještě přežiju!

a to ještě nevíš, jak získal papíry na hlavu jejdavilda...:o)

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Už dost! Mám křeče v bránici!

ano, mám na to invalidní důchod...:o)

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Aleš: člověče, ty už snad máš slovněhříčkovou deformaci!!! ;-))))***

reklama na šampon: k hledání lupů použij lupu

Rampoušek
18. 03. 2009
Dát tip
to si právě také myslím...je to od hlavy :)

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
A víš jistě, že mu mozek nevyžral ten Head & shoulders? :-)

jejdavilda
17. 03. 2009
Dát tip
tož neměl tam nic, vždyť to v prologu čteš, byl to jen děsný špinoš

BigBivoj
17. 03. 2009
Dát tip
To by mě zajímalo co ten Ríša v té makovici měl tak vyjímečného že to chutnalo i lupám.

šak dybys hodlal mazat, smázneš to lehce aj v klubu tož to du vklubit teda :o)

jejdavilda
17. 03. 2009
Dát tip
Ovšem měl bych dostat asi 10 bodů navíc neb jsem v nevýhodě. Dnešní mladí tu reklamu na ten šampon těžko viděli. Ale i tak jsem nejlepší, tak co :-)

jejdavilda
17. 03. 2009
Dát tip
já vůbec nevím, jestli to tu nechám, asi jo, huď tak laskavá a klubej, ja neznáju

těžká konkurence, lítý boj zlatou medajli :o) vklubíš se nebo mám tě já?

jejdavilda
17. 03. 2009
Dát tip
avi řádek, ať má větší účast v koulované.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru