Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

post scriptum

27. 03. 2009
22
32
5817
Autor
Tragicus

“ Miláčku,

dnes je opět hezky. Ráno jsem vedl svou první schůzi, pak jsem si vrtulníkem zaletěl na pláž a koupal se až do oběda, najedl se a spal až do teď (17:00). To je život, co? :-)

Jsem dnes pozvaný na firemní barbecue, zítra na oběd a na večeři, ale to je tady docela normální, zdá se mi, že se tady pořádně ani nepracuje, jen jí. :-) Jinak se pořádně nic neděje.

Zato “doma” jsem slyšel, že se dějí věci... Četl jsem, že nějaký člověk se prý u nás zabil kvůli výstavbě obchodňáku...? Idiot. Já vím... “o mrtvých jen dobře”... To na tom ale nic nemění. Komu co namluvá? Takové pokrytectví, snažit se dát své smrti jakýsi “vyšší smysl” (jako by vůbec taková věc existovala!). Prostě se chtěl zabít a jelikož byl vychován, že je to prostě nemorální, tak se to snažil ospravedlnit. Je to snad ještě horší, než když se nějaké děcko zabije pro “nešťastnou lásku”. Prostě si myslím, že právě jediný důvod je žádný nemít... Nejvíce mne štve, že se z něj ještě snaží i média udělat jakéhosi “hrdinu”, také banda idiotů, cožpak do něj nevidí?!

Uff... jsem se maličko vytočil... :-) Ale snad tedy budeš ráda, že jsem Ti konečně napsal delší mail... :-) (a ono se vážně nic pořádně neděje, tak není o čem psát).

No nic... Miluju Tě, ahoj,

                                                 Jan.

P.S.: Jsem šťastný.”


Přesýpaci hodiny se párkrát protočily a e-mail zmizel v kyberprostoru.

“Doufám, že z toho vyplynulo, že jsem se rozhodl zabít,” pomyslel jsem si. "Nechtěl bych, aby se to dozvěděla od policie, nebo, nedej bože, od médií."


32 názorů

PÁTER
12. 12. 2009
Dát tip
P.S. *

A.H.
07. 11. 2009
Dát tip
tak takový mail bych nechtěl dostat. *

Diana
03. 05. 2009
Dát tip
Docela šok *

jejdavilda
11. 04. 2009
Dát tip
*

Tragicus
05. 04. 2009
Dát tip
Dík.

BigBivoj
05. 04. 2009
Dát tip
pěkné post scriptum* Škoda, žes nevyhrál.

Tragicus
01. 04. 2009
Dát tip
No, to s tím ostatně souvisí. Jde ale samozřejmě o to, jak se řekne.

Tragicus
01. 04. 2009
Dát tip
To doufám, není mnoho smutnějších vět. Díky za čtení.

Tragicus
30. 03. 2009
Dát tip
No, to zcela jistě ne... :]

Tragicus
29. 03. 2009
Dát tip
Jasně, no. Na tipy moc nehraji, spíše mi jde o zájem čtenářů. Ale to je, pravda, prostě tou koulí.

Tragicus
29. 03. 2009
Dát tip
Hm, že zrovna tohle bude u mne nejúspěšnějším dílem... :] Ale děkuji.

Robinia
28. 03. 2009
Dát tip
jejdanenky...

LaMouette
28. 03. 2009
Dát tip
jo.. i mi se mots libi.. ja bych to tedy rozhodne z teho majlu poznala.. sak to je jasny.. hihii..:-)*

Tragicus
28. 03. 2009
Dát tip
Děkuji.

Janina6
28. 03. 2009
Dát tip
fajn!

jako raja a řádek... a Morien

raja
27. 03. 2009
Dát tip
jediný důvod je žádný nemít... *

řádek
27. 03. 2009
Dát tip
mimochodem - velmi oceňuji.

řádek
27. 03. 2009
Dát tip
Poslední soutěžní příspěvek.

Rani
27. 03. 2009
Dát tip
aha...... :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru