Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písař

20. 04. 2009
5
12
1890
Autor
Beed


Vyschlá lahvička -



do papíru se vpíjí



nedopsaný znak


...

12 názorů

taky píšu perem* takže pro mě nikoliv nostalgické, ale aktuální :)

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Pro mě není vpíjení se záležitostí okamžiku, proto se domnívám, že do haiku nepatří.

Beed
21. 04. 2009
Dát tip
Tangens_Omega36: Díky :) Pane jo - až do oblíbených jsem se dostala? Asi se budu červenat... :P

Beed
21. 04. 2009
Dát tip
Zvrhlík: Díky za názor... Chtěla jsem tam původně napsat "prázdná lahvička", ale právě kvůli tomu kontrastu "vysychat" a "vpíjet se" jsem to nakonec napsala takhle. A s tím znakem - japonským znakem - tam jsem naopak měla nejdřív "věta", ale nedopsaný znak se mi zdál lepší, zajímavější... ale je to můj laický názor, asi se pletu :) Kritiky odborníka si cením ;)

Paulart
20. 04. 2009
Dát tip
Zvrhlík to všechno řekl :-)

Zvrhlík
20. 04. 2009
Dát tip
zavání to kauzalismem znak je nedopsaný, protože došel inkoust... zajímavá je snad jen juxtapozice vyschlosti a vpíjení se znak? je to možná příliš málo, spíš věta, nepředpokládám totiž, že toho inkoustu nebylo dost ani na jeden znak... a když dojde inkoust, tak taky hned nezaschne když dopotřebuješ inkoust bude zpočátku stejně "mokrý" jako ten na tom papíře...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru