Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rano

06. 05. 2009
2
10
1682
Autor
Rajmund

Ostrava voní chléb mi přichystala

*pěkně vysoká pec!?

vybavuji si rachot kávomlýnku probuzen chutě

pokřoupati kmín

 

čím to je že převažuje jitro:

poeziie příboj- prdne vlnolam?

to asi jeden sten půlnocí neodvanut

spletl si dvířka

 

většinou tu kupomoci řeka nebo jez

hle,Pygathorgovy pojmy mimo, fuj, nulala, džez!

tak vlezlé až se zove mod

ještě že funkci neznaje myslí že Slunce vyleze vždy tam kde třeba okna vhod, že.. 

 

takže vlastně deprese

nicméně plodníkem zatřese

pekaři, vyčurat a spát!

povětšině kupomoci řeka nebo hadice


10 názorů

Rajmund
07. 05. 2009
Dát tip
Aůůů, checheche..che!

V tom případě je o nejhnusnějším slově na světě rozhodnuto. Zní "Rajmund"! .)

Rajmund
06. 05. 2009
Dát tip
Pišto,plíčky mám náhodou rád. Nejlepší jsou ty od včerejška. Nařežu do nich na kostičky tlustý a kůže z kolena, chloupky před tím vytrhám. Poté přimíchám vařenou rýži(nejlépe předvčerejší). Ohřeji to všechno v kastrólu za stálého míchání a jím to velkou lžící rovnou z něho. Pokud budeš hodný, pozvu Tě, abys viděl, jak to s chutí plnou hubou bužíruju.

ještě hnusnější slovo je piviště, i když je to ve skutečnosti tak dobrý..

Úplně nejhnusnější slovo je "plíčky", páč je to hnusný i ve skutečnosti. Tohle trumfni! :)

Rajmund
06. 05. 2009
Dát tip
Znám ještě ošklivější slova, heč!

Pravda. Má na svou ošklivost ústavou dané právo.

Rajmund
06. 05. 2009
Dát tip
A proč by nemělo?

Kávomlýnek je neuvěřitelně ošklivé slovo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru