Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kedlubna

18. 05. 2009
6
24
2695
Autor
jaroušek

ano správně je kedluben

Snad nikdo nepříjdeme na buben vysadíme-li na podzim kedluben. Zjara vyroste nam celá řada k ním se řadí stádo bujné s řapíky v čele plné kedlubní Moje žena Andulka ta tuze kedluben ráda při ní zpívá, peče smaží neokradla by ani kamaráda Tak se v potu tváře snažím najít pro ni vhodné místo sám vysekám chroští nálet Tam založím novou studnu z té napojím tu nenasytnou žíznivou kedlubnu a řepu z Řep.

24 názorů

že se ti ty kedlubny ale množí, že jo, jaroušku

Bíša
11. 06. 2009
Dát tip
:-)

nemysli, že to máš doživotně :o) až ti sláva přeroste přes hlavu, sametově vyhlásím další kolo...jestli mě někdo nepředběhne :o)

baronka
21. 05. 2009
Dát tip
Jako zeleninová poezie

jaroušek
21. 05. 2009
Dát tip
já jsem schytal od Andulky pár po kedlubni že prý skončím v té studni sám. VT Marvine je mi to líto ale celá ta věc se udála ve chvíli stěhování sazenic kedlubní a řep na můj "Sausfórk", větší hovadina mě v dané chvíli nenapadla, tak snad příště až Aleš vypíše nové STUPIDO.

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
VT Marvin - ještě že to máš čím omluvit... :o))) BigBivoj - hledej, Šmudlo, na netu je slovík cizích slov přece... ;-)

BigBivoj
20. 05. 2009
Dát tip
nevím Marvínku, zeptej se kritiků jejich tady ode dneška o jednoho více Toscana co je to rustikální ?

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
BigBivoj, VT Marvin: hele, vy dva!!! nepoznáte snad soudobou údernou rustikální poezii??? :o)

jejdavilda
20. 05. 2009
Dát tip
Marvin- a jéje sotva jsi vyhrál už jsi chytrý jak kritik :-)

BigBivoj
20. 05. 2009
Dát tip
Musíš vzit Marvínku v potas, že jaroušek je jinak hodný,laskavý a trochu jednodušší člověk, pracující těžce v zemědělství a živící naše hladové krky. Bez takových by nebylo kedluben a jedli bychom snad jen digitální a naskenované obrázky k večeři :))

jaroušek
20. 05. 2009
Dát tip
děkuji, hůř jsem to napsat nemohl

Rampoušek
20. 05. 2009
Dát tip
dávám záporný tip -* antiperlu tohle se fakt jaroušku nedá číst

Toscana
19. 05. 2009
Dát tip
Tak a mám v tom už totální zmatek: je TEN kedluben nebo TA kedlubna???? Kdo mi poví, co je správně? :o))) ANTITIP, když začal být módou, i sem. *at

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Musíš se míň snažit *

celá ta připitomělá akce je na antitip!!! :)))))))

BigBivoj
19. 05. 2009
Dát tip
je to dobrý jaroušku asi ten antitip nedám

na antitip to ještě není... romové vlezli do řepy dostali od nás do řepy

jaroušek
18. 05. 2009
Dát tip
kus kedlubně zakladateli STUPIDu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru