Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Got my mojo working, drahá (jen abys věděla)

Výběr: pozorovatel
21. 05. 2009
14
12
2473
Autor
Levi

Poslouchám svý mojo

a šlape jako stroj.

Jetel, co nosím v klopě

kvete čtyřma lístkama,

na krku do rytmu chrastí

lesklý kosti černý kočky, žvejkám

popel šamana hoodoo

ze Sierra Leone.

Zazpívám ti barkarolu

přes horký sklo tramvaje.

 

Mám hlad, jako bych

pět životů

futroval jen skelnou vatu,

obarvenou a na špejli naraženou.

A dokážu vytušit

chuť tvýho andělskýho jídla,

tak mi, lásko neříkej

že v šestým ten hlad nezaženu.

 

Když bez tvýho přičinění

chutnaj‘ dny

jak melta s rumem.

Pamatuju na chuť

tvýho andělskýho pití,

tak honey,

proč to někam neposunem?

 

Tvý třídenní milování

mě jak psa v dešti zřídilo.

Žít a chcípat po tvým boku?

Jo…

to by se mi líbilo.

 


12 názorů

violetlight
26. 05. 2009
Dát tip
vidím v tom mužskou nadsázku t*

Levi
23. 05. 2009
Dát tip
tak jsem poslechl, a je to teda parádní verze! vybrali jste si těžkou úpravu na zahráni, přeju hodně štěstí a trpělivost... zrovna převčírem jsem potkal v metru jednoho úžasnýho černocha, mohlo mu bejt tak okolo padesáti, čahoun, samá ruka samá noha, v antracitovým obleku, kůži černou jak svijanská kněžna... jenom jsem ho furt okukoval, kde má nějakou tu lucille, ale žádnou jsem neviděl.

Nedávno to přinesl na disku můj spoluhráč. Tak se to snažím naposlouchat a udělat tu rytmickou doprovodnou kytaru. On dělá sólka. Jéžiši, to je super! Zkus se někde po webu rozhlídnout, jestli to nenajdeš. Stojí to za to. Clarence Gatemouth Brown! (Tuším, že v tom hraje i Santana.)

Levi
22. 05. 2009
Dát tip
všem díky moc za zastavení a případný potěšení... Spirit, já ti ani nevím, jak bych to četl, ale jak znám svý přednašečský schopnosti, tak blbě. a zakoktával bych se a četl úplně jiný slova, než jsou tam napsaný.. :-) květoni, tuhle verzi neznám, vycházím z původního textu od prestona fostera, a jinak doporučuju tu nejznámější, od muddyho waterse (ta je hodně "zbělošštělá", aby ji pochopili i takoví gójové bez blues v krvi, jak my dva :-)). jak na tom makáš? mydlíš to na kytaru nebo o tom píšeš...?

Agibail
22. 05. 2009
Dát tip
moc hezká pocitovka :-)) tip

Rajmund
22. 05. 2009
Dát tip
Vod Anděla to byla dlouhá cesta

Ty brďo, zrovna na tom dělám! Got My Mojo Working od Clarence Gatemoutha Browna! Neskutečná vypalovačka!

raja
22. 05. 2009
Dát tip
*

Spirit
21. 05. 2009
Dát tip
chutnaj‘ dny jak melta s rumem jo to znam. a tramvaj, černá kočka, skelná vata. co bych ti tak k tomu napsala, že by mě zajímalo, jak ty tvý básně zněj když je sám čteš. já nikdy nevim, nakolik je v tvý básni prča a nakolik závažnost. tady asi toho druhýho víc, než bych řekla. ;)

pozorovatel
21. 05. 2009
Dát tip
pozére

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru