Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vejcohody

Výběr: pozorovatel
26. 05. 2009
34
76
3460
Autor
Vaud

 Ale Petro, jak to házíš!? Vždyť jsi mě zase trefila!  Teď abych se šel převlíct. 

Jirko, jak letí vejce, tak musíš zatáhnout břicho nebo udělat ten krok dozadu. No, jako v jivu! Takhle to nikdy nenacvičíme! 

Petro, kolikrát ti mám vysvětlovat,  že břicho už nezatáhnu, protože tu mám ten břišní pás. A s tanečníma krokama mě nepleť. Vždycky se mi vybaví polka a to jdu přímo proti vejci. 

Tak zkus rychlý úkrok stranou a zase zpátky. 

Kruciš, to budu na tom pódiu vypadat jak Goťák!  

Kroky měl i Janeček…  

Přestaň s hudbou a Krokama – Janeček má teď už jen rozkroky. To tu klidně můžu dělat provaz.  

No vidíš, to je nápad!  Přilákáš Sokoly!  
Jak  na meetingu udělám provaz, tak přilákám leda tak supy. Ještě si tu na těch parketách odřu Julínka!  
 

 Dělej jak myslíš. Připraven? Házím další! 

Jau!! Kolikrát ti mám říkat, že ne do sexymozku!  Teď to mám i za košilí...  

Hele, jde sem Škromach.  

Čest Škormach!  

Čest  vespolek! 

Škromachu, udělej tučňáka!  

Předsedo, snad mě nepodezříváš?? Nemyslíš si, že bych  mohl pronést přes ochranku vejce?? 

Nemel a zaplácej křídlama!  Doba je zlá, podezřelý jste všichni.  

Viš, předsedo... když von Rath říkal, že tě máme jako tady  s Petrou překvapit. Nečekaný útok vejci ze dvou stran. Teprve pak poznáme jestli jsi Vyvolený.  

Jo, to znám! Prohnu se vzad jako v Matrixu a narovnám se až po sjezdu!  Kdyby aspoň házeli ti zmetci šetřivý bio vejce, to na tý oranžový košili není tak vidět.  A víš co, vejce zdaníme jako první! A bude po ptákách!

 

 

 


76 názorů

Winter
11. 06. 2009
Dát tip
Je to do posledního písmenka jak říká StvN. V podstatě se to ale namísto košatých vět dá vyjádřit dvěma slovy: český kýč. Nebo jedním: lyrismus. S podvojným dovětkem: Jak prase. Ane: Vivat Kundera + Bělohradský. Je ostatně zajímavé, že zatímco tito dva se neúprosnými analytiky českého kýče stali teprve v zahraničí, jiní jej v tomto zahraničí našli.

Vaud
09. 06. 2009
Dát tip

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
tak Chuck pry hazel vejci a ma to chudak za sebou http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.asp

Vaud
04. 06. 2009
Dát tip
http://ateo.cz/i/3688/ ted jsem nasel vysmatyho Jirku :-)

Vaud
04. 06. 2009
Dát tip
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=155452

Vaud
04. 06. 2009
Dát tip
nekdy je vtip tak nasnade, ze ho vymysli vic lidi soucasne ja jsem jednou napsal for na Karla Gotta a on ho za dva dny rikal v televizi - a to ho nepodezrivam, ze me cte :-)

mrkni na mou předposlední, byl jsem podezírán z kopírování...:o)

Vaud
04. 06. 2009
Dát tip
já si taky myslím, že je to taková podařenější blbůstka, ale příznivci Velkého Jirky se tváří, jakobych házel já a kamenama :-)

pěkně zpracované, úplně to vidím...:o) a slzím smíchy.

Vaud
02. 06. 2009
Dát tip
holky - díkes :-))

tsuki
02. 06. 2009
Dát tip
"a bude po ptákách"....cha.) *

Markel
02. 06. 2009
Dát tip
:_)) - T

Vaud
02. 06. 2009
Dát tip
ackoliv nehazim, tak I don't miss Paroubek :-) ale treba casem napisu neco kvalitnejsiho

StvN
02. 06. 2009
Dát tip
Já tu sice žiju, ale nevnímám to v přímém přenosu. Kolik lidí to udělalo? Kolik procent to představuje? Co je to za lidi? Samostatným rozhodnutím jsem myslel schopnost vytvořit si názor, který vychází z nějakého, řekněme, intelektuálního procesu uvnitř člověka. Domnívám se, že tohle téma jde literárně zužitkovat, ale představoval bych si více nadhledu a nestrannosti, představoval bych si, že autor takové satiry přinese nějaký nový pohled, nové pointy. Tohle prostě hraničí s bulvárem.

Vaud
02. 06. 2009
Dát tip
Demagog je člověk, který hlásá věci, o nichž ví, že nejsou pravda, a to lidem, o nichž ví, že jsou hlupáci... (Mencken). obavam se, ze v politice to neni o samostatnych rozhodnutich (neb demokracie je vlada zastupujici vetsinu), ale dav proti davu Vzhledem k tomu, ze v CR jiz 3. rokem neziju, tak hazeni vajec na Paroubka vnimam trochu jinak nez primy ucastnik. Ale tady by me zase lyncovali, kdybych si utahoval z FC Basel...

StvN
02. 06. 2009
Dát tip
Já se politicky neangažuji. Volit nebudu žádnou z velkých stran. Ve svých fejetonech jsi schopen nadhledu, ale teď jsi demagog jako prase. Tenhle článek je stupidní. Podle reakcí na něj můžeš poznat, kdo se umí rozhodovat sám a kdo jde s davem. Ostatně jako ty slepice, které snášejí vajíčka. Inteligentní člověk by házel něčím jiným.

Vaud
02. 06. 2009
Dát tip
ja vetsinou podle reakci na tenhle clanek poznam, kdo asi bude jak volit :-) ale je pravda, ze univerzalne dobre byvaji prijimany prihody, kde autor nevyjadri vybec zadny nazor nebo necha vejce hazet sam na sebe coz samozrejme muze jeste nastat

StvN
01. 06. 2009
Dát tip
Přijde mi to nízké. Kdyby aspoň ten text měl nějakou hlavu a patu, ale je vidět, že je zaměřen jen a jen na zesměšnění, a to je málo.

Zbora
01. 06. 2009
Dát tip
Už delší dobu jsem nečetl politickou satiru, která by nebyla vysloveně trapná*

nonamebeast
29. 05. 2009
Dát tip
:-D není nad malý sportovně vaječný mejdan, svičeníčko, mučeníčko:-D

Vaud
29. 05. 2009
Dát tip
Kdyz on Jirka si koledoval a pak se divi, ze dostal vejce :-)

(závorka)
29. 05. 2009
Dát tip
:) ó né, já děkuji (potěšení bylo na mé straně...) :)

Vaud
29. 05. 2009
Dát tip
ale jo, tak dekuju :-)

(závorka)
29. 05. 2009
Dát tip
jo, ale jo (líbí)

Vaud
28. 05. 2009
Dát tip
me to prislo ze zacatku jako recese, co se ted trochu vymkla ja jsem dostal pred casem papir, ze muzu volit do Evropskyho parlamentu ve Spanelsku :-)) a starostovi Barcelony Jordi Hereuovi bych dal urcite hlas, kdybych jeste mohl :-)) u nas bych se dlouho rozmyslel... Ucho - nejak jsem Tve texty neanalyzoval, jak jsou moc nalevo obecne plati - nasrany = nalevo vydeseny = napravo :-)

guy
28. 05. 2009
Dát tip
nejsem si vědom, že bych čímkoliv vyjádřil jásot nad házením vajec po komkoliv, jednak to považuji za nehorázné plýtvání základními potravinami, dále za velmi nehygienické a v neposlední řadě i za krajně neestetické ..

Vaud
28. 05. 2009
Dát tip
Podle reakci na moji legracku jsem si udelal trochu jasno, kdo koho v mem okoli voli... z dalky ctu ty zpravy Atomova bomba v Severni Koreji Vybuch naloze v Afganistanu Strelba v USA Stovky vajec a jeden psi vykal na Paroubkovce ....

guy
28. 05. 2009
Dát tip
údajně prý bylo těmhle házečům placeno pětikilo - nevím teda, jestli jenom těm, co trefili ale která firma to zatáhla, o tom jsou zatím pouze dohady ..

Vaud
28. 05. 2009
Dát tip
Boze, to je mazec a ja jsem u toho nebyl... po defenestracich dalsi ceske specifikum nekdo by mel zalozit webovou sluzbu "Vejcohod", kde by clovek mohl proplatit dobre hazejicimu jedinci vejce, pokutu a cestovne na meeting a ten by hodil vejce za nej. Ale uz se to trochu vymyka...

guy
28. 05. 2009
Dát tip
omlouvám se za to zdvojení, nevím proč, ale včera se mi to někde při odesílání odkazu stalo taky ..

guy
28. 05. 2009
Dát tip
tak se podívej třeba tady, ať nemusíš nikam odskakovat .. :-)

guy
28. 05. 2009
Dát tip
tak se podívej třeba tady, ať nemusíš nikam odskakovat .. :-)

Vaud
28. 05. 2009
Dát tip
to se musim taky nekdy kouknout na ceske zpravy na netu ja jsem si rikal, ze musel nejak trenovat, ze ho do te chvile nic netrefilo :-)) slovni spojeni "uskocny politik" hned nabira jineho vyznamu jen si myslim, ze by se tam meli postavit vsichni a nechat se dobrovolne trefit vejcem...

guy
28. 05. 2009
Dát tip
když jsem se díval včera na televizní zprávy, tak jsem si pro sebe říkal, že by tu spršku ani Neo z Matrixu nezvládl .. :-)

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
no to byla báseň!!! :-)))) škoda, že to nemůžu prožít někde tam i s těma emocema... jak to vzal pod křídla Pepe Guardiola, tak porazej kohokoliv o třídu kromě toho, že umějí hrát fotbal, tak je tam i fajn nálada naposledy jsem zažil v ulicích Barcelony, když dali poslední výprask Madridu - to byl řev!!!

Ferry
27. 05. 2009
Dát tip
Vaudissimo renesanční, to byl fotbálek, co. Jak od Shakespeara. Užila jsem si každou minutu a blahopřeji tvým oblíbencům k finálovému triumfu !!! Manchesterští neměli zkrátka den, základ úspěchu spočívá ovšem v tanečním takřka umění tvého kočičím krokem - skokem - se pohybujícího mančaftu barcelonského. To ti srdečně přeje fotbalová šílenkyně F.

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/Kladno#5233605315330717442 tady jedna je :-)

pozorovatel
27. 05. 2009
Dát tip
myslim, že jsem zahlídl fotku, kde se drží s gerontem za ruku..

pozorovatel
27. 05. 2009
Dát tip
:))

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
I v listopadu Miss rudy rijen zari :-)

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
myslim, ze ji pritahujou chlapi v sandalech a ponozkach, ale mezi gerontama uplne zari / neco na tom bude

pozorovatel
27. 05. 2009
Dát tip
jestli ona nebude gerontofilní

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
Kladno-chladic http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/14#5338578987865379682 pak jeste foto s nazvem Mrtnik http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/Kladno#5233636247793512546

pozorovatel
27. 05. 2009
Dát tip
u chladící věže?

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
moje oblibena je Sarka u chladici veze to je na kratky dokument o angazovane levicove erotice

pozorovatel
27. 05. 2009
Dát tip
to je na reportáž, vaude

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
ja mam jeste druhy tema, co me zaujalo/fascinovalo a netusim moc, co s tim... nasel jsem nahodou na webu verejnou galerii fotografii mlade krasne komunistky Sarky Sarka na meetingu http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/01#5338581369196022930 Sarka u raketometu http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/VojenskPEhlDka#5270730962502202562 Sarka drzi cestnou straz u hrobu padlych Rudoarmejcu http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/HBitovy2008#5270743293632638882 Sarka demonstruje proti radaru http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/NeRadaru442009#5321564308164977490 Sarka v mini pri navsteve Lidic http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/Lidice#5236231862557196626 Sarka ukazuje vnady pri navsteve Poldi Kladno http://picasaweb.google.be/sarkapokorna23/14#5338579032033143826

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
ja vim, ze nam tady v zavetri se to posmiva - ale oranzovej Jirka uz hrozil, ze nam dvakrat zdani prijmy, abychom to nemeli v zahranici tak jednoduchy :-)

Vypadá to, že to tam budeš moct klidně vrátit, neboť k dramatu se schyluje.

Vaud
27. 05. 2009
Dát tip
Gumáci už nejsou, tak to bude muset za ně vzít Jů a Hele :-) původně jsem to měl mezi dramaty :-)

Co mi to děláš? Proč měníš rukopis? Už jsem si zvykl na tvůj SMS-styl a teď tohle! Už vím, co mi to připomíná. Gumáky! Tedy, ne galoše! Ale kdysi byl takový pořad v televízi...

Vaud
26. 05. 2009
Dát tip
já mám tu velkou výhodu, že nemusím nikomu moc fandit a nadržovat :-)) on si člověk moc nevybere díkes!!

Ferry
26. 05. 2009
Dát tip
Čtu s rozkoší Vaudovu klasiku a v TV zatím debatuje ten, Vy víte kdo (jehož postava podobá se vejceti), s Moravcem. No, jak mu pan redaktor dává na frak, to je taky k sežrání... t*

Diana
26. 05. 2009
Dát tip
:-)))*

Vaud
26. 05. 2009
Dát tip
přátelé díky moc - a dám to i na facebook jen na Neviditelnem psovi mi napsal příznivce ČSSD pan redaktor Wagner, že je to velmi smutné

stejně to Paroubkovi sponzoruje firma České vejcovodárny...sám jsem Jirkovi poslal slogan KARLŮV MOST VYDRŽEL DÍKY VAJÍČKŮM STALETÍ. PROČ NE VLÁDA ČSSD? :O)

pozorovatel
26. 05. 2009
Dát tip
to se musí šířit! máš facebook doufám...

Pound
26. 05. 2009
Dát tip
Jsem hodinu po rozchodu a v Ruzovce rikaji "vratil ste mi chut do zivota". Neco takoveho se Ti nepovedlo, ale aspon si pobavil a ja par minut nemusel myslet. Dekuju.

jejdavilda
26. 05. 2009
Dát tip
Já furt nevím proč nechceš do vlády komouše, aspon bychom zase nic neměli*

U Osirise a Áfise! Velký guru politické satiry je zpět! Nazdávám se, že budu muset poslat avízo Bubílkové! Kde jsou média, ptám se! Kde?

Fairiella
26. 05. 2009
Dát tip
super, pobavilo :-)

"Vždycky se mi vybaví polka a to jdu přímo proti vejci." :)))))))))))))) Bylo by to krásné absurdní drama - kdyby to nebylo tak bolestně reálné...

Norsko
26. 05. 2009
Dát tip
takto to odmítám číst. uprav to (myslím formát)

Delahaye
26. 05. 2009
Dát tip
:-))) ani vejce nazmar ! Ať žije Paroubek ! (Mimo tuto planetu) T.

Augustus
26. 05. 2009
Dát tip
Nice:-D Trocha lehké a hlavně vtipné politické satiry mi zde na Písmáku již povážlivě chyběla!

raja
26. 05. 2009
Dát tip
si číslo:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru