Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Piji mléko

10. 09. 2001
1
0
2068
Autor
mejdej

Zařadil jsem tuto báseň do kategorie epických ačkoliv jde o tzv. gurmánskou poezii - ke které patří i můj starší Utopenec

Mléko

 

Piji mléko neb mi chutná,

a lepší než voda je,

"Smetana je příliš hutná",

řku si mléko lokaje.

 

Mléko nápoj je nejlepší,

organismu dopřeje,

že buňky zas svěže křepčí,

člověk hned pookřeje.

 

Piji mléko neb mi chutná

a celý svět je mi putna...........


Leata
09. 10. 2001
Dát tip
ta druhá sloka mi moc neštimuje. Falka * a jinak řečeno s klasikem : každý den, každý den, k svačině jedině...

Gastarbajtr
11. 09. 2001
Dát tip
Bhati: tak tak :-))))))

dablik008
11. 09. 2001
Dát tip
No ze mlicku holduje Falka, to asi neprekvapi nikoho :o))))) ale k dilku vlastnimu...asi tak jako u Utopence...je to blbustka...a nijak moc zdarila...moje deformace, to si tak neber :o)

Gastarbajtr
10. 09. 2001
Dát tip
musím já ti sdělit, včil mléka jsem se nabažil a stejně jak když plevel plyju tak po mlíku krásně bliju :-))) buď pozdraven, kolego..:-)

Gastarbajtr
10. 09. 2001
Dát tip
omlouvám se za to tvrdý y, to mi ujelo...:-)

Falka
10. 09. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůů......****** KONEČNĚ!!! Konečně to někdo řekl veřejně! A já už si myslela, že jsem na světě sama, kdo holduje bílému moku a nemyslí tím Malibu :o)))) Mléko je mi nadevšecko zůstala jsem prostě děcko :o) Mléko horké, mléko chladné mléko v noci, mléko za dne dnes mi chutná nejvíce mléko něžné, mléko vnadné - mléko s trochou skořice Mléko s medem, mléko v prášku mléko v sáčku, z krabice, mléka z krámu plnou tašku mléko - to je tradice! Mléko v každém hrnku, sklence křičím nahlas, šeptám tence Mléka plnou mléčnou dráhu Mléka v hrncích pookraj Mléko piju v jednom tahu Milky way - můj rodný kraj :o)))

Bhati
10. 09. 2001
Dát tip
Já teda mlíko nepiju, jsem na tom podobně jako Gastarbajtr, ale ta báseň je skvělá! Úůúůúůúůúžasná!!! :-)))))))))))))) Falka...:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
10. 09. 2001
Dát tip
Falka: ********************! potlesk na otevřené scéně (a bílý přípitek) :o)))

Wiki
10. 09. 2001
Dát tip
a Falko potom ty mléčný absťáky - to je síla :-)))

Falka
10. 09. 2001
Dát tip
Mléčný absťák je něco, co neznám... v nejkrušnějších chvílích lovím z kapsy sáček sojového mléka v prášku a jen tak olizuju... :o)))

Wiki
10. 09. 2001
Dát tip
Falčíííí:-)))) Ty a mlíčko - připomíná mi to tesjně prázdniny :-)))))))

Astalavista
10. 09. 2001
Dát tip
Mě to i trochu rozesmálo, což je určitě dobře. Mléko nepiji, sic se mi oškliví, ale jak tak koukám, každej píše jak je to super a netipne to nikdo. Tak JÁ :)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru