Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Očitý svědek

12. 06. 2009
17
14
2753
Autor
Rajmund

Cesta zarůstá

cesmínou a růžemi -

uprostřed hovno


14 názorů

A.H.
07. 11. 2009
Dát tip
:D to je kontrast *

:))))*

Rajmund
19. 06. 2009
Dát tip
Dík, s haiku se občas potýkám.

Fuk
19. 06. 2009
Dát tip
mne sa paci tvoj zamer, aj ked som ho tam na prvykrat nenasiel ani v naznakoch skor nieco jak zvrhlik. inak dobre haiku, za posledny cas hadam najvydarenejsie

Rajmund
15. 06. 2009
Dát tip
avi

Rajmund
15. 06. 2009
Dát tip
Zvrhlík: dík, zase jsem se dozvěděl něco, co jsem nevěděl. K napsání básně mne inspirovala úvaha o tom, jak by se vyvíjel nějaký život na zemi bez citlivosti na fotony(nehmotné částice, které si lítají, jak chtějí). Děsný je, že celá naše fyzika se zakládá na vidění, od čtení údajů na měřidlech až po pokusy o znázornění řezu desetidimenzionálním prostorem, kde jedenáctou dimenzí je čas. Jinak můžeme říci, že slepej na takové cestě se buď popíchá nebo šlápne, ledaže by podlez.Tak ňák. Ahoj.

Zvrhlík
15. 06. 2009
Dát tip
pohyb tu je (zarůstá) protiklad též (květiny x hovno) kireji též moment překvapení taky Takže já bych to za haiku klidně uznal, i když mi ten protiklad přijde malinko samoúčelný (i když jak píše Bíša syrový, a syrovost k haiku IMHO patří) a taky nalezení přesahu bude asi těžší. Nejsem tedy úplně zcela spokojen, ale ve srovnání s ostatními pseudohaijiny ti snad tip udělit můžu. :) Ve srovnání s ostastními zde publikovanými pokusy o haiku je to majstrštyk. Nutno ocenit práci (možná je to jen náhoda, ale to by byla hodně velká) se souzvuky: Cesta zarůstá cesmínou a růžemi - uprostřed hovno CEsta - CEsmínou ceSTA - zarůSTÁ zaRŮstá - RŮžemi cesMÍnou - růžeMI Pomocí souzvuků je tak oddělena část před kireji a za kireji, což zdůrazňuje juxtapozici a to je dobře.

Bíša
12. 06. 2009
Dát tip
Syrové, až krásné...

daddy
12. 06. 2009
Dát tip
:)

Můra73
12. 06. 2009
Dát tip
až mi z toho upadlo připojení

Zbora
12. 06. 2009
Dát tip
Vzalo mne to za srdíčko!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru