Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotky z Kafe v Komedii

12. 06. 2009
14
25
6840
Autor
papouch

Odsunuto. <small>Nechám to tu 24h, pak to odsunu, bo vím, že to na hl.str zase až tak moc nepatří. Ale zase na druhé straně - písmácká akce to byla, a chci, aby se koukli i ti, kdož nebyli, bo aby uvěděli, že udělali chybu, že tam nebyli. Akce byla suprsupr, za což patří dík Bílá_místa_v_akvarelovi a všem ostatním; na vyjmenování všech zde není místo.

Fotky jsou to hnusný a amatérsky zmršený, flekatý, politý pivem, propálený vajglama a zaslintaný kečupem z hotdogu.
Neumím fotit, ale kdo si chce do mě zarejt, ať si klidně zareje.
Jsou tady


Kafe v Komedii I.

Kafe v Komedii II.

 

Nepropaguju tím ani sebe, ani svoje usoplený obrázky. Propaguju časopis, který si tu propagaci zaslouží.


25 názorů

papouch
23. 06. 2009
Dát tip
ten je hnůůsnej, viď? Naštěstí toho nesmysla neznám..

AZALIN
23. 06. 2009
Dát tip
kdo je ten starej škaredej na úplně poslední fotce?

papouch
17. 06. 2009
Dát tip
sice nevím, co je to -Bárbínový "búky"-, ale díky dík :-))

Winter
14. 06. 2009
Dát tip
Hostesky nikdy nebývají moc chytré.

to winter: šukaj s básníkama zatímco intelektuálové klábosí

Winter
13. 06. 2009
Dát tip
Na těch fotkách je to jeden intelektuál vedle druhého. Papouchu, kde jsou hostesky?

papouch
13. 06. 2009
Dát tip
:-))))))))))

řádek
13. 06. 2009
Dát tip
Já tu ve skutečnosti vůbec nejsem a i kdyby náhodou jo, tak v úplně ale úplně prťavym vydání a jestli jste něco slyšeli a připadlo vám, že to říkám já, tak je to nějaká vaše fantazie, kterou rozhodně popírám! :-))

papouch
13. 06. 2009
Dát tip
řáde - a to je právě to, co mě ve vašich komentářích nasss..rá! Technická kvalita..?! Co??!?! Tam byla tma, jak v prrr!! Za světla a s bleskem umí fotit každej debil s mejdlem. (Né, že bych blesk neměl, ale zásadně fotím bez, bo bleskfotky jsou hnusně vyblitý, s divnejma xichtama a umělohmotnejma stínama.) (A s bleskem na sebe poutáš pozornost, všichni tě okamžitě vyčlení jako "to je ten imbecil s foťákem" a nepustí tě k sobě do duše.) (Zatímco když v zakouřené paluši osvětlené třema-pěti dožívajícíma čtyřicítkama žárovkama cvakáš (sám ožralý) okolní ožralce, tak jsi jejich, neboť neděláš rozruch a oni si stejně myslí "beztak tam nemá film, debil..") Fotit potmě znamená čip poloprofi foťáku vyhulenej na doraz současných (civilních) technických možností, tak... tak mě sakra doprdele netoč kecama o technické kvalitě!!! :-PPP .-)) Ale jinak dík, a dík všem za komentáře.

nějací málo ožralí, ale asi akce OK

Miroslawek
13. 06. 2009
Dát tip
Naštěstí jsi na nejlepší záběr nebyl připraven... stejně jako já ;o)

řádek
13. 06. 2009
Dát tip
Technická kvalita až na druhém místě. Máš cit pro záběr. Fakt že jo. Ale to už vím delší dobu.

montigue
13. 06. 2009
Dát tip
akce vypadá dobře,i ty lidi tam-docela v poho,kdo by to byl řekl,když čtu,jak si jdou kolikrát po krku:-)))))

jó. byla to chyba*

papouch
13. 06. 2009
Dát tip
mě taky .-)

Sydian
13. 06. 2009
Dát tip
hezký, dost dobrý fotky škoda, že jsem tam nebyl... jen by mě občas zajímalo, kdo to na těch fotkách je...

Super :-) Děkuji velice, fakt bych se rád toho mecheche jednou zúčastnil

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru