Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o průvanu

05. 07. 2009
12
11
3799
Autor
aleš-novák

taky ze šuplíku, 1985 cca...

polidštěním opice

vznikl člověk

polidštěním větru

průvan

průvan do domu

průvan z domu

zlatá střední cesta

osvobozuje někdy trestá

akrobat s prachem

nevítaný strýc Pepin

filatelistovy rodiny...

 


11 názorů

polidštěné větry zaslouží pochvalu :o)

avox
06. 07. 2009
Dát tip
a co to prominutí? pěkně prosím.... smutně koukám....

joylis
06. 07. 2009
Dát tip
*

je to jedno, jak jsem to myslel, hlavní je, co si kdo představí :o)

Toscana
06. 07. 2009
Dát tip
avox - :o)))))))) polidštěné větry - tak to mě rozesmálo taky, jenže tahle asociace mě samotnou nenapadla. To by pak veškerý průvan měl původ v nezřízené konzumaci šouletu (hrách a kroupy) :o))))

avox
06. 07. 2009
Dát tip
vážně... ale nevážně - množné číslo bude "polidštěné větry"... :-))) a já dnes nejsem vážná, on mi to aleš doufám promine :-)))

Toscana
06. 07. 2009
Dát tip
jo-polidštěný vítr se mi taky líbí moc *t avox - no průvan vzniká např. mezi dvěma otevřenýma dveřma (u oken to funguje taky) v domě, a dům je výtvor lidských rukou. Jinak by to nebyl průvan, ale pořád jen "pouhý" vítr. Vidím za tím tohle - i když nevím, jak to přesně myslel Aleš.

avox
05. 07. 2009
Dát tip
tak ti nevím... polidštěný průvan? no, nebudu svými představami ovlivňovat další čtenáře :-))) a dle známé bajky na zlaté střední cestě chcípl osel :-)

průvan je tedy polidštěný vítr,ok,to je fajn*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru