Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neni-li už možno

04. 09. 2009
3
6
1602

Padal sníh,

obarvený na nachovo,

tryskajicí krví,

z půdniho otvoru ve zdi.

Oběšená láska,

není už možno zasahovat,

je to až moc veřejné tajemství.

S nádechem otravené pravdy,

jedem věrnosti a touhy.

Pokus - však zmatení,

náraz - hrot se blýská.

Restartovat minulost,

mezipásmo bolesti.

Nechci , však musim.

Všechno a nic.

Není už možno,

znovu otevřit poprvé,

dveře již jednou vyvrácené.


6 názorů

diky

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
Není už možno, znovu otevřit poprvé, dveře již jednou vyvrácené. - tohle jo, za tohle *t

Rajmund
05. 09. 2009
Dát tip
Báseň ve mňě pocit zanechala, ale nevím, jestli se mi líbí.

Dobré. Téměř mi to připomíná apokalyptickou snovost směrem od Dg 307, stejně tak podobné motivy (sníh - tryskající krví, jed věrnosti a touhy), ale vidím, že jdeš jako autor ještě dál; Oběšená láska, s nádechem otrávené pravdy, pokus, restartovat minulost, zde je krásně vidět tvůj osobní pocit, který se zde promítá jako parsky uprostřed černého filmu, ale přesto vyvolávají i nadále pocit úzkosti. Líbí se mi to. U mě dobrá ;-)

Dobré. Téměř mi to připomíná apokalyptickou snovost směrem od Dg 307, stejně tak podobné motivy (sníh - tryskající krví, jed věrnosti a touhy), ale vidím, že jdeš jako autor ještě dál; Oběšená láska, s nádechem otrávené pravdy, pokus, restartovat minulost, zde je krásně vidět tvůj osobní pocit, který se zde promítá jako parsky uprostřed černého filmu, ale přesto vyvolávají i nadále pocit úzkosti. Líbí se mi to. U mě dobrá ;-)

když vypustíš čárky a předěláš pár chyb, tak by to mohlo být zajímavé.-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru