Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oba

02. 10. 2009
2
17
2750
Autor
roorybacky
Oba dva si povídají,
nepodstatnost uctívají,
smích ten tříští strach nezvaný,
avšak je nedosatečným.

Oba dva se spolu vlastní,
víc vždy druhý než-li první,
nevýslovnost lásky jejich,
v nevyslovenost přeroste, ne.

Nač rady a poučení,
nevyslechnou - jen zpochybní,
cestu vlastní k sobě nalézt,
sami musí, sami mohou.

17 názorů

Diana
14. 11. 2009
Dát tip
Vůbec tomu nerozumím, takže by to mohlo jít do zlatého výběru!

Podměsíc
10. 11. 2009
Dát tip
Květoni, blahopřeju! Naposledy jsem se takhle nasmál když dal v jednom filmu de Funes pro manželku k narozeninám vykopat jámu protože se chtěl prokutat do banky.

udělal jsem to podle Květoňova návodu, funguje to. Doporučuji všem...(P)

Toscana
06. 10. 2009
Dát tip
Květoni, ty vobludo!!!!!!!!!!! Teď se až do oběda (zítřejšího) budu smát já, máš mě na svědomí! :o)))))))))

Vezmi černou slepici, která posud žádného vejce nesnesla, ale tak, aby od sebe žádného hlasu nevydala. Pak pospěš na rozcestí, udělej svěcenou křídou kruh kolem sebe, postav se doprostřed, rozetni slepici novým nožem na polovice, přičemž třikrát opakovati musíš slova: ?Eli Essaim, frugativi et appelativi!? Na to obrať obličej k východní straně, poklekni a pomodli se následovně: ?Oba dva si povídají, nepodstatnost uctívají, smích ten tříští strach nezvaný, avšak je nedosatečným. Oba dva se spolu vlastní, víc vždy druhý než-li první, nevýslovnost lásky jejich, v nevyslovenost přeroste, ne. Nač rady a poučení, nevyslechnou - jen zpochybní, cestu vlastní k sobě nalézt, sami musí, sami mohou.!? Nato se ti objeví duch v krvavém, zlatem protkaném rouchu; na jeho hlavě točiti se budou dva rohy a místo nohou bude míti kopyta koňská. Ten se otáže hrubým hlasem, co žádáš, a ty rozkážeš jemu, aby tobě opatřil slepici se zlatými vejci, načež on náhle zmizí. Tu běž domů, a přijda nalezneš někde v koutku slepici černou, která ti každý den snese zlaté vejce. A nebo taky ne. (P)

kunka
06. 10. 2009
Dát tip
sa čudujem, ako to ten chlapík v telke zvládol, nemá to rytmus, nemá to rýmy a tak čosi hovorí mi- (P)

raja
06. 10. 2009
Dát tip
Není zač, tady máš ještě videjko;)

raja
06. 10. 2009
Dát tip

roorybacky
06. 10. 2009
Dát tip
:D Díky všem a předně tomu, co mě zařadil do STUPID LIGY.

raja
06. 10. 2009
Dát tip
jo, tak tenhle rytmus by nezvlád ani kubánskej domorodec. Ale proč to nezkusit, že jo ne?:) /P

Toscana
06. 10. 2009
Dát tip
tohle je mimo všechny kategorie, natož aby to byly vázané verše. Takže vlastně velmi novátorský způsob přístup k vázanému verši, za to bych to viděla na (P)

Honzyk
03. 10. 2009
Dát tip
..nerozumim textu....sorry..

Claire1990
02. 10. 2009
Dát tip
i když mě tak spousta věcí rušila (rytmus, rým nerým), zaujala a udělala dojem, takže...*

A.H.
02. 10. 2009
Dát tip
a někdy nenaleznou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru