Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 45. K.O.U.L.E.

08. 10. 2009
0
17
1162

.

tak k mé veliké radosti opět vyhrála autorka, která nejenže dokázala zvítězit s 29 tipy

které získalo její dílo O zápalkách a nejen o nich...

ale navíc je tak statečná a šikovná, že příští téma zadá v úterý večer úplně sama

potlesk a velká gratulace pro naši milou avox 

.

 


17 názorů

avox
12. 10. 2009
Dát tip
díky za gratulace, názory i dobré rady :-)

pro barevnost stačí skopírovat - nejjednodušší způsob (ale klidně buď nebarevná) :o)

oleandr
11. 10. 2009
Dát tip
gratuluji

avox
10. 10. 2009
Dát tip
rdím se, asi si vezmu ještě červené fusekle, abych se rděla víc... díky :-)))

Ferry
09. 10. 2009
Dát tip
Aví, máš báječné tvůrčí období, přičemž do tvých zdařilých veršů zahrnuji i tvé glosy k dílkům písmáčím. Raduji se a blahopřeji ti, že tento fakt se promítl i do VÍTĚZSTVÍ sirkového !!!

macecha
09. 10. 2009
Dát tip
gratuluji k vítězství

A.H.
09. 10. 2009
Dát tip
Gratuluji, dilo vazne stalo za to.

Adamova Eva
09. 10. 2009
Dát tip
zasloužené gratulky, byla fakt nejlepší :O)

avox
08. 10. 2009
Dát tip
děkuji, milí gratulanti a omlouvám se za zpoždění, stalo se, že jsem neodolala a dala přednost romanticko-pamětnickému filmu... jsemť pamětnice :-)) Koníčku, díky za důvěru, téma vymyslím a vložím, i když možná zase nebude tak pěkně barevné, jako když je vkládáš ty, nebo šikovnější kolegové :-)))

Bíša
08. 10. 2009
Dát tip
avox, blahopřání Ti patří!

Háber
08. 10. 2009
Dát tip
gratulujem* a obzvlášť k tej schopnosti zadať ďalšiu tému:)***bomba*

reinka
08. 10. 2009
Dát tip
no vlastně, když se zamyslím, mohlo by být i horší téma... nechci napovídat :o))))))

normální sirky ti nejsou dobré?

reinka
08. 10. 2009
Dát tip
taky ti gratuluji, milá avox a zkus vymyslet na příště něco normálního :o))))))))))))))))))))

jo, dějepisu nám je třeba :o) alleš gute :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru