Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bibliohelp, svépomocná biblioterapie na webu

13. 10. 2009
0
7
2040
  • Utápíte se v problémech?
  • Hledáte pomoc a nepohrdli byste ani tou knižní?
  • Nechcete se hned někomu svěřovat, ale potřebujete povzbudit či získat důležité informace?
  • Zajímáte se o psychoterapii a léčebné účinky četby?
  • Toužíte lépe porozumět svým blízkým, kteří se potýkají s nějakým psychickým, fyzickým či sociálním problémem?

Mrkněte sem: www.bibliohelp.cz a vyberte si z knižních tipů doporučených odborníky knížku přesně pro vás anebo přidejte vlastní tip čtenáře ;-)


7 názorů

Narvah
13. 10. 2009
Dát tip
proč tam není odkaz na reálnou biblioterapii - skupiny lidí s podobným problémem, kteří by se scházeli a biblioterapii za vedení odborníka opravdu dělali? virtuálně terapii dělat nejde.

Narvah
13. 10. 2009
Dát tip
hm. zajímavé. akorát ten název nesedí. nevidím tam tu terapii. jako cesta k svépomoci snad. spíš je to však o nabídce knih. to je celý.



Dobrý :)

Vaud
13. 10. 2009
Dát tip
sluuu, krasa! Jen mi tam chybi audioknihy a do knihoven pro zrakove postizeny me to nechce pustit, bo nemam prukaz jsou tam nekde audioknihy??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru