Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska vs. nenávist

13. 10. 2009
0
19
2551
Autor
Ifa

Láska vs. nenávist

Slovo láska je sladké jako med,

když ho řekneš ty, studí jako led.

Milovala jsem tě vroucně celý den,

avšak k posměchu jsem byla jen!

Chceš se ke mně vrátit?

Mou lásku znovu hanit!

Nechci tě více vidět,

za nás dva se stydět.

Umíš mě uhranut pouhým pohledem,

však spolu to dál táhnout nesvedem.

Půl druhého roku je dlouhá doba,

co dalece odcizila nás oba.

Už nechci poslouchat tvé lži,

jenž mě tíží a leží na srdci.

Proč tu o tobě vlastně básním,

když se rád věnuješ jen svým dásním?

Ráda tě jiné přenechám,

když k ní tak rád utíkáš.

Jednu radu tu ode mě máš!

Drž se ode mě dál, sic facku ti dám.

Sama teď budu spát,

a buď rád,

když ti nebudu lhát,

A za zády ti s dýkou stát!


19 názorů

careful
02. 07. 2016
Dát tip

Si z toho děláte prdel, ale co když měl ten nebohý člověk paradentózu?


No jo, máte pravdu. Poslední naděje na získání milenky mě opustila v roce 1996. Moje jediná opravdová láska byla totiž Ella Fitzgeraldová.

Diana
15. 11. 2009
Dát tip
Květoni, jsi odhalen! tak proto ten tvůj zvrácený šmajlík - leváctví je jen kamufláž, ve skutečnosti je to tajné znamení ;-)

Toscana
15. 11. 2009
Dát tip
a jééje - to to teda Květoň dopracoval... :o(

jejdavilda
15. 11. 2009
Dát tip
Květon nemá milenku, je věrný písmákovi

Toscana
14. 11. 2009
Dát tip
Květoni, trpaslíci se nejvíc množej právě v dásních, proto je třeba věnovat jim patřičnou pozornost i na úkor vlastní milenky - to se prostě nedá svítit!!! :o)))

Já ne, já mám ještě bohužel zuby. A ty si brousím na podobné dramatické rýmy.((-:

Diana
14. 11. 2009
Dát tip
Víte houbeles, co je parodontóza! Taky byste se věnovali svým dásním, bando! ;-)))

Annalis
13. 11. 2009
Dát tip
Jako poezie mi to přijde naivní, ale samozřejmě jako každá léčí rány.

jejdavilda
13. 11. 2009
Dát tip
milovat vroucně celý den? Není to zbytečně dlouho?

Podměsíc
10. 11. 2009
Dát tip
Řvu!

...a nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se množej... (P)

raja
05. 11. 2009
Dát tip
a tak to je docela sympatická věc, žeano. Věnovat se svým dásním je prospěšné, to bych muži tedy v žádném případě nezazlívala. I upřímnost ženy, zde v básni je věc hodná ocenění, muž alespoň ví na čem je, a nemusí zbytečně riskovat poklad, v dásních uložený, či snad bodnutí dýkou dokonce. Jen autorko, zařazení do volných veršů, to neprojde ani u mě:D /P

konečně se někdo odvážil použít téměž dokonalý rým básně/dásně . Oceňuji (p)

Toscana
29. 10. 2009
Dát tip
Myslím, že to je skvělý počin - odhalit světu další možnou lidskou obsesi: zaujatost vlastní dásní. Psychiatři si mnou ruce a já připojuji (P)

Ifa
16. 10. 2009
Dát tip
Abych se přiznala, tak: tím sem chtěla říct, že má rád jen sám sebe a nic kolem ho nezajímá... Jinak jsem potěšena, že mi tu píšete vaše názory, alespoň vím na čem musím ještě pracovat. Děkuji.

kunka
15. 10. 2009
Dát tip
Johann vraví vraj to bude krásne. Bravúrne je to už teraz... Večná téma láska sa nesie na vlnách úderných veršov,ktoré sú asi viazané, ale neviem to určite. Ani sa nečudujem autorke, že je spravodlivo nahnevaná: "Proč tu o tobě vlastně básním, když se rád věnuješ jen svým dásním?" Jednoznačne je konkurentka autorky zubárka a nejakými podvodnými ťahmi,plombami a dentálnymi niťami zmanipulovala jej bývalého. Dúfam, že nedôjde na posledný riadok, on za to vážne nestojí. (P)

základ dobrý...má to pointu...sklamanej mladej ženy, ba dokonca by som povedal odvrhnutej, a zranenej...ale napriek tomu mi tam chýba atmosféra a neha...Je to v podstate vypovedané niečo dané do veršov...ale nie je to báseň a to z dôsledku že tam nie je aj napriek sklamaniu - NEHA. Poézia je ako erotika...musíš sa hrať so slovami, láskať ich a milovať...a tu mi chýbala ta zmyselnosť...ktorú si možno stratila nadbytočným počtom slov, ktorými si sa snažila vypovedať všetko do poslednej bodky....zabudla si na priestor pre čitateľa, pre určité tajomno, prostredníctvom ktorého si čitateľ vytvorí svoju vlastnú podstatu. Jednoznačne okresať..a znížiť počet slóv a bude to bravurne - krásne...Ja si počkám!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru