Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozbředlá kaše - 22.10.09

22. 10. 2009
1
0
1379
Autor
Zin

Přátelské varování: Nečtěte to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tdm tdm tdm tdm tdm

V mozku se mi hrabe čísi rozverná ruka v gumové rukavici, ne že by to bolelo, v mozku nejsou nervy, ale je to divný. Myšlenky se posouvají pod gumovými prsty, přelévají se a spojují úplně blbě. Cítím se ospale a napadaj mě divný věci: Třeba se mi strašně moc chce naplnit zelenej kastról krví z prstu. Proč proboha zelenej?! Ubližování si není u lidí nic neobvyklýho, takže ta krev mě nijak neva, ale ta barva... No nic. Další úžasná myšlenka: Co si takhle napustit do žil litry morfia a jít se koupat do kyseliny, pozorovat rozpouštějící se tělo a rozteklými prsty se snažit hladit gumovou kačenku. Ale musí být pískací a s červenym zobákem. Vodka je dobrá. Čaj s mlékem je dobrej. Pivo bylo dobré. Ve škole to nebylo nic moc. Dělali jsme nějaké laborky, už nevím s čím, ale asi z toho moc dobrejch známek nebude. Po cestě ze školy jsem si zpíval: Divný divný slunce nad hlavou, nad hlavou, divný a ráj se červenááááááááá! Potkal jsem asi 25 semaforů - cca 23 z nich se rozsvítilo zeleně, jen co sem k nim došel. Pomohla by ona. Možná. Pokud by ona byla 120ti kilová kovadlina, tak určitě. Divná a dost špatně realizovatelná představa - jak si hodit na hlavu 120ti kilovou kovadlinu. Tojť otázka. Ale mohla by mít nožičky, taková pejskokovadlina, ochotně by mi skočila na hlavu. Hodná pejskokovadlina. Proč všechno teče? Začalo to asi včera po tréninku nevinnou melancholickou náladou, která se nějak furt stupňovala (a stupňuje), pivo včera dost pomohlo, asi bych měl zopakovat proceduru. Snad bude těch pár lahví co tu mám stačit. A je tu ještě ta vodka. Nebo bych se mohl třeba vyspat... Jódlijů. Bubeníček s utrhlou rukou, nehraje se mu moc dobře. Chčije z něj krev a táhne se za ním po chodníku. Bubeníček asi nebude mít dlouhou životnost. Tak zase zkusit trochu něco normálnějšího, třeba: Co a proč se to kurva se mnou děje? No teď na to teda určitě příjdu, když i klíč od domu jsem trefil až na potřetí.. Ale na druhou stranu, proč to nezkusit? Takže: Začalo to včera, tudíž to bude asi způsobeno něčím co bylo včera - ok, zatím to dává smysl. No a teď co bylo včera? To už bude horší.. No šerm, ale tak z toho to snad nebude, pak jsem taky potkal po nějaký době Skrik, to byl asi nejdivnější, no spíš nejzvláštnější, vjem ze včerejška. No tak nevim, proč by jako tenhle stav měla zavinit Skrik?! Nebo to taky může bejt nějaká viróza - je mi nějaký vedro a zmatení taky trochu k nemocem patří, ale zas na druhou stranu mě dneska přešla rýma.. Chjo, přestávka. Tééééééééče voooodka tééééééče! Juch. Snad brzo usnu. Jinak toho tady vybleju moc. Vodka docela pomáhá, myšlenky zapadaj líp, než celý dopoledne, dokonce nad tím, jak se jmenuju nemusím ani přemejšlet. Zajímavá věc: Když sem šel ze školy, tak se na mě spousta lidí divně koukalo a když sem se na ně podíval já, tak vždycky ztichli, jako bych je tím pohledem zmrazil.. Hmm, lidi jsou divný. Je sice fakt, že když sem se podíval do výlohy na svůj obličejíček, tak jsem spatřil člověka, co dvakrát vyšel Ararat a pak přeplaval jezero s Lochneskou v zádech, ale tak to mi nepřijde jako něco extra divnýho. S+S (Skřachtan, Skrik) se vrátili z kuřácké chvilky a co, jsou tu. Začínám mít v hlavě prozměnu místo chaosu prázdno, což je rozhodně výhra, prázdno mám rád. Skrík fňuká. Tuleň má v ruce divnou lahvičku, co prej voní jak Jar. Skrik prej hrála Fallou3. Hmm. No myslim, že by to asi stačilo, zase si budu chvilku přemejšlet sám pro sebe. Fialové nebe pro všechny!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru