Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hádanka podle Duchampa

28. 11. 2009
13
36
3152
Autor
řádek

Věnováno Marcelu Duchampovi. Nejen.

jsem nahá

a sestupuji se schodů

v panelovém domě

hledám východ

na louku

 

mnozí by to sotva chápali

takhle se nevěsta

nechová

ale vysvětlete to všem těm mládencům

 

L. H. O. O. Q.

 

a muži ze mě

mají strach

36 názorů

;-) *t

Noneta
02. 12. 2009
Dát tip
...muži mají většinou strach z žen, které jsou pro ně nečitelné.... respektive z žen, které se chovají jinak než oni očekávají....

jejdavilda
30. 11. 2009
Dát tip
*

Yvaine
29. 11. 2009
Dát tip
:P

Yvaine
29. 11. 2009
Dát tip
ale kdepak:))

Yvaine
29. 11. 2009
Dát tip
:)) Marve, maminka mě naopak obdivuje pro můj vkus;) řádková: vědět dám včas, neboj:)

řádek
29. 11. 2009
Dát tip
A nezapomeň nám pak prosím dát vědět, kdy a kde se ta svatba koná.. ;)

Yvaine
29. 11. 2009
Dát tip
:)) Byl by to fajn vstup do nové fáze života

řádek
29. 11. 2009
Dát tip
Norsko: nemůžeš všechny blbosti napsat jenom ty. Bylo by to od tebe trochu sobecký, ani se nepodělit..

řádek
29. 11. 2009
Dát tip
Lily marleen: a to by mě zajímalo, jak jsi na tohle přišla :) Konkrétně proč by si to podle tebe myslel? (Debata o Duchampovi? Sem s ní! :)

Snažím se představit si, co by na to řekl Duchamp a myslím, že by řekl, žes jeho dílo nepochopila

Norsko 1
29. 11. 2009
Dát tip
Takových blbostí už sem četl, a nebyly všechny moje

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
Mimochodem - není to o Duchampově Giocondě, ta báseň, jak by se teď mohlo zdát. Je to reakce na jeho dílo, na ready mades, na kubismus v jeho díle, atd.

Rampoušek
28. 11. 2009
Dát tip
tak jsem to našel a pro dokreslení situace přikládám

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
V každým případě je celý případ Duchampovi Giocondy trochu složitější, ale rozborama tu otravovat nikoho nebudu :)

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
Duchamp namaloval v roce 1930 Mone Lize knír a obraz nazval L. H. O. O. Q. Je to fonetická hříčka. Není to zkratka ničeho. Jsou to prostě jen písmena v abecedě. Fonetický přepis do francouzštiny je [el] [aš] [o] [o] [kü]. Což odpovídá větě "Elle a chud au cul", kterou můžeš foneticky přepsat [el] [a] [šo] [o] [kü]. A znamená "mezi nohama má oheň". Přijde mi to takové... pěkné :-)

BigBivoj
28. 11. 2009
Dát tip
dobrá, tak když nám to nechceš prozradit, tak aspoň co ta zkratka poč.písmen znamená?

Hermés a Afrodita... hmmm :o)

LaCarrie
28. 11. 2009
Dát tip
Působivé... Rošťácké... Lákavé... :) *

Háber
28. 11. 2009
Dát tip
fuha*

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
Mě se nikdo neptá, tak já nevim ;) Říkejte co chcete. Klidně mě prohlašujte za hermafrodita. Já už tu bez tak žádný štěstí v lásce neudělám.. Ačkoli... být hermafrodit... možná mám šanci... přeci jen ;)

řádečku - to já jen jak se dokážeš vykroutit z odpovědi... :o)

to co dycky - poradila sem zeptat se přímo u zdroje :o)

BigBivoj
28. 11. 2009
Dát tip
a hele řádek :) nebo -ová? také se mě na to někteří ptají, co jim na to říci ? :))

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
slizká ryba... inu... aspoň vím, jak mě vnímáš ;)

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
resp. chci tim říct, že posuzovat podle týhle básně moje pohlaví je nesmysl ;)

ani baba ani chlap ale úhoř!!! :oD

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
Mimochodem - co jsi jim odpověděla? ;)

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
Bez ohledu na to, co mám mezi nohama, je tato báseň poplatná M. Duchampovi ;)

zrovna dnes sem zas dostala dotaz - koníku, a je řádek chlap nebo ženská? :o)

řádek
28. 11. 2009
Dát tip
:-) to by jistě mnozí o ocenili :)

Yvaine
28. 11. 2009
Dát tip
Zrovna jsem přemýšlela o tom, že jestli se jednou vdám, chtěla bych nějaký mírně extravagantnější ohoz... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru