Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Některé nápady jsou

18. 12. 2009
22
44
5100
Autor
Oldjerry

\"\"

Je to pitomé, začínat právě takhle, ale je to nezbytné k pochopení  linie příběhu. Sedím na bidýlku a odvíjím si potřebný papír. Ejhle : končí pás papíru, naštěstí ale pokrývá mou momentální potřebu. Zbývá rulička z tvrdší lepenky, na níž je papír navinut (když ještě nějaký je). Napadá mne úsloví starých Dadů :  šúšú Dadad šúšú trk – volně přeloženo : všichni Dadové vidí vše přes pivní trubku.  Parádní filosofie!  A proč bych se já nemohl koukat na vše  trubkou od toaletního papíru?  Provedení není daleko od nápadu. Natrhl jsem roličku do kříže, protilehlé segmenty utrhl, nasadil roličku otrhaným koncem na brýle a zahnutím zbývajících dvou segmentů upevnil na očnici. Pak jsem dělal pár vteřin něco nezajímavého a šel přes koupelnu, tam jsem dělal to, co se tam dělá (umyl ruce) a už se těším na reakci ženy Jarky.

 Nejdříve se nevšimla, ale tak dlouho jsem se jí vnucoval do zorného pole, až jsem se prosadil. Ovšem jak jsem čekal v reakci na můj vtip smích, šeredně jsem se zklamal. Bez pohnutí koutkem se odvrátila k nějaké práci u stolu a jen ucedila: Panebože, ty jsi cvok… jak malej kluk. Tebe to snad nikdy nepřejde…

 Necítil jsem se pokořen, naopak – ten malý kluk mi zalichotil. Co jí budu vyprávět o starých Dadech, to bych si moc nepomohl…

Povídám: Panebože – to jsi ještě nikdy neslyšela, že koukání tubusem zostřuje vidění?

 Podívala se na mne tak, že jsem pochopil, že na ostrý pohled není třeba tubus a tím méně od hajzlpapíru…

 


44 názorů

Oldjerry
11. 01. 2010
Dát tip
Toscano - to nelze komentovat, tak dík!

Toscana
10. 01. 2010
Dát tip
A to se ti podařilo, já se u tohohle bavila královsky! ;-)

Oldjerry
10. 01. 2010
Dát tip
Zboro - mám trochu zpoždění, aber : nějak takhle jsem si to řekl i když jsem si nevzpomněl na Platóna a další fundamentální podporu. Jen jsem si udělal závěr, po němž jsem odsunul Nora z oblíbených do skupiny, která mi nemá co říct a nemůže mne obohatit. Fajn je to, že jsi svým rozborem podpořil mé přesvědčení, že mu nekřivdím. Možná, že v něm někdo inicioval skoro patologickou potřebu ubližovat, ponižovat. Skoro to vypadá na mindrák, ale nevím proč - píše většinou dobré věci, nemá toho zapotřebí. Prostě dík! Sašo - není větší radosti, než když se mi podaří splnit záměr - jak Zbora píše: neohromovat rádoby hlubokými myšlenkami a na efekt konstruovanými verši, ale pobavit lidi a trochu to tu odlehčit. Jsem šťastný vždy, když se mi to podaří...

Saša Deda
09. 01. 2010
Dát tip
Některé nápady jsou... dosti směšné a reakce žen pochopitelné :-)))

Toscana
22. 12. 2009
Dát tip
Zbora - jo aháááá, takže původně chroustjazz, pokud se nepletu. Toho jsem docela ráda čítala, jen jsem netušila, že je to takový suchar... :o))) (mj. k těm vtipům: jsou buď slušné nebo vtipné - málokdy je z tohoto pravidla výjimka. A já ráda ty, kterým se jde z plna hrdla zasmát, čili druhou kategorii) ;-)

Zbora
22. 12. 2009
Dát tip
a

Zbora
22. 12. 2009
Dát tip
Víš Chrouste, říkat někomu, že něco, co mu připadá legrační ve skutečnosti vtipné není, je dost zavádějící. Je to úplně stejné, jako tvrdit někomu, že to co se mu líbí ve skutečnosti není krásné (a to jak u přírodního Platonova přístupu, tak u Kantova stavu subjektu). Určitě to ukazuje na určité skutečnosti, týkající se toho konkrétního jedince, případně to může být i Tebou zmiňované pokrytectví, které se na Písmáku hojně vyskytuje. Ovšem mám poměrně dost zásadní problém se Tvým zvšeobecňováním, kterého se, jak jsem si měl možnost za ta leta všimnout, s radostí dopouštíš. Mně tahle krátká skeč vtipná připadá, což Tebe povede k tomu že mě zařadíš buď do množiny volů nebo do množiny pokrytců, kteří se smějí ze zjištných důvodů. To, že jsem v dílku, nehledě na jeho intelektuální úroveň, o kterou Ti tady zřejmě jde (jinak si totiž Tvůj výstup vzhledem k tomu, co jsem napsal v úvodu, nedokážu vysvětlit), našel po všech těch přepatetizovaných textech našel osvěžení, které nepotřebuju dál řešit, zřejmě nepokládáš za možné. Mimochodem v každém solidnějším psychologickém testu se vyskytuje tzv lžiškála, která má za úkol odalit, nakolik se subjekt, kterému je určen, vidí nebo chce vidět lepší. Často se v ní vyskytuje otázka: Smějete se někdy hrubým nebo sprostým vtipům. Za odpověď ne, je danému subjektu na škále odejmut jeden bod za klamavou odpověď. Toscana: Chroust je, tedy vlastně býval jedním z nejplodnějších a zároveň nejzajímavějších autorů v (nejen) internetovém prostředí. To, že tady nemá žádná díla je jistě nějaký způsob protestu. On totiž hrozně rád proti něčemu protestuje.

Toscana
21. 12. 2009
Dát tip
pokud tohle není nějaký alternick, pak tvá tvorba nepatří právě k nejkošatějším... nemůžu si pomoct, chrouste

Oldjerry
20. 12. 2009
Dát tip
Antichroust Existují brouci jistí co pochoutka pro ptáky… zejména, co žerou listí a pak serou Písmáky

Toscana
20. 12. 2009
Dát tip
stačilo kliknout na tvůj nick a podívat se na to, co čtenáři nabízíš...

Oldjerry
20. 12. 2009
Dát tip
Chrouste - volovina je produkt vola. Pokud si to o mně myslíš, tak mi laskavě už nikdy nic nepiš.

Toscana
20. 12. 2009
Dát tip
Nenech se vytočit, Jerry, on ten chroust toho zase tolik nenapsal - jednu úvahu... :o))) Takže možná to je jen pojídání kyselých hroznů. ;o)

Oldjerry
20. 12. 2009
Dát tip
AH a Háber - dík (:-D Chrouste - já vím, některé jsou úplně jako ty

A.H.
19. 12. 2009
Dát tip
:D super *t*

Háber
19. 12. 2009
Dát tip
...hovorí, že aký si krásny, taký si aj vtipný:)*

Oldjerry
19. 12. 2009
Dát tip
Háber - povedz manželke, že ja som aj bez tej rúrky taký krásny, že ma aj opice vyhodily z hniezda. moorgan - totéž, co jsem řekl ženě (:-D

moorgaan
19. 12. 2009
Dát tip
zdar...ostříži :-))...jak to vidíš?.-))

Háber
19. 12. 2009
Dát tip
už* som to ukázal aj mojej manželke* odkazuje Ti že si s tou ruličkou od hajzláku fešák******

Oldjerry
19. 12. 2009
Dát tip
to neznám, nebyl jsem ve škole

Oldjerry
19. 12. 2009
Dát tip
Metlá trk šú, kelo æ šúšú. Žena vidí mnoho, ale ne všecko... to je moje štěstí...

Toscana
19. 12. 2009
Dát tip
A připojuji ještě: FAJROŠ HOJÄ!!!

Toscana
19. 12. 2009
Dát tip
Frk (dívati se pivní trubkou - u tebe nahrazeno papírovým ekvivalentem) znamená mít stále chlapeckou duši. Tvá paní musí být šťastná ženská, protože doma nikdy nehrozí nuda. Dadština to pak posunuje ještě o level výš! :o)))

Oldjerry
19. 12. 2009
Dát tip
Toscano - zaděláváš na světlou věčnost - připomenutím nadčasovosti dadštiny - neboť : Ondatr Dad atrká šúšú. IIEV - sranda, která nemá za cíl ponížit, je vždy vítána a je pablb by se jí bránil... Diano, Impresse - hlavně, že vás to pobavilo... Ď

Tak nevím Oldo ale asi ti věnuji svou beň Poeta. Myslím si že si to zasloužíš, ale abych tě neurazil, původně se ta báseň jmenovala autoportrét... jen jsem ji pak trochu upravil a přejmenoval. A když jsou ty vánoce přeju hezké svátky... T!!!

Diana
19. 12. 2009
Dát tip
Moc pěkně napsáno :-)))***

Impresse
19. 12. 2009
Dát tip
:-)*

Oldjerry
19. 12. 2009
Dát tip
Děkuji vám, že jste se zasmáli. To je lepší, než tři stovky...

avox
18. 12. 2009
Dát tip
díky, ráda se směju, když je čemu... a tady je :-)) */

zvedavec
18. 12. 2009
Dát tip
si úžasný!!! !"ale tak dlouho jsem se jí vnucoval do zorného pole, až jsem se prosadil." Ale celá poviedka je úžasná!!

zvedavec
18. 12. 2009
Dát tip
si úžasný!!! !"ale tak dlouho jsem se jí vnucoval do zorného pole, až jsem se prosadil." Ale celá poviedka je úžasná!!

Zbora
18. 12. 2009
Dát tip
:o))))))) boží

Toscana
18. 12. 2009
Dát tip
oprava s omluvou: ne že na, ale ŽENA - tu mezeru mi tam souklo jakési šotkovské hijál-strákong (neboli telátko)... :o)))

Toscana
18. 12. 2009
Dát tip
No, tak pokud že na vrhla jen ostrý pohled a neřekla rovnou: "Bodrč takapuori belonk ' ", tak je zcela zřejmé, že se o tobě nedá říct, že by ses "' belonk strákong". Prostě jinými slovy: jsi šťastný muž. Dík za připomenutí dadštiny, to je dokonalý jazyk! :o))) *t

Háber
18. 12. 2009
Dát tip
*buď * vždy mladý* šéefe************

Sebastiana
18. 12. 2009
Dát tip
Srandičky, počkej, ty vás přejdou....vyhrožuje vždycky kolegyně v práci, ale nemá pravdu, ještě stále nepřešly....

Bíša
18. 12. 2009
Dát tip
Jsme hračičkové...

macecha
18. 12. 2009
Dát tip
jako malí kluci... :o) T*

pěkné :o) často používám pivní tácky vložené mezi horní okraj brýlí a nadočnicový oblouk...zdviháním obočí se s tím dá i hýbat :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru