Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konvoj Krvavé Obsese VI.

11. 01. 2010
1
7
1977
Autor
Notreal

ha!

Zkáza lidstva!

Jaká nádhera!
Oblaka se rozestoupila a na lidstvo padají kusy mrtvého masa!
Ocelové háky se s láskou zaklesly do miliard kůží!
A ten zpěv! Čirá bolest hraje poslední symfonii upřímně a bez chyb!
Všechna etika a morálka krvácí v hromadě útrap sounáležitosti!

Symboly se vypařují v teplotním teroru! Hladomor obědvá děti na diamantových podnosech!
Rozekláté vagíny oblizují zaražené kůly ze železa! Sťaté penisy padají k zemi jak hlavy dračí saně!
Splynutí materiálu a masa, dokonalosti a života! Rozkoš a bolest milují se při svitu sopečních erupcí, síra pryští ze chřtánu ďábla na ovce a lidi jak kojenecké mléko zamlada!

Smutek zalil jejich mozky osvícené. Již vědí, že život je nesmysl!


7 názorů

mon24
07. 05. 2012
Dát tip
neni to zle...pritvrd :)

Notreal
11. 02. 2010
Dát tip
jen výkřik sepiolite :) jen výkřik, nebyl vyslyšen máš pravdu Milly ... ta rozkoš se tam nehodí, co by se tam ale hodilo? Vzdychy? :)

Milly
09. 02. 2010
Dát tip
Mně tam zas nějak nesedí ta rozkoš naopak... (smutek)

sepiolite
07. 02. 2010
Dát tip
"zaražené kůli ze železa" je podle mě poněkud nešťastná formulace jinak moc nevím, co mi mělo být řečeno..jako informativní popis ano, jako něco šokujícího už dávno ne a ten konec se k tomu nehodí - někdo měl zakřičet rozkoší, ne sakra?:)

Vampirezza
28. 01. 2010
Dát tip
:-D

berg
11. 01. 2010
Dát tip
Kurňa... jak todle dopadne! ÷))

Markýz de Sade se musí tetelit radostí:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru