Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"K.O.U.L.E. / klavír"

17. 03. 2010
6
21
2943
Autor
Šmodrcha

 

 

 

noc plná tónů

 

tři roztančené nohy

 

v rytmu valčíku

 

 

 

 

 

 

 

 


21 názorů

Paulart
18. 03. 2010
Dát tip
Kde jsem řekla, že je správné jen to, co vidí Paulart? VT, zkus to tedy objasnit ty.

Paulart
18. 03. 2010
Dát tip
VT Marvin - co by sis počal s haiku (kdybys neměl tušení o klavíru): noc plná tónů tři roztančené nohy v rytmu valčíku ? Leda že tančí zdravý s jednonohou či jednonohý se zdravou nebo že máš ve výhledu zrovna jen tři nohy, přičemž některé jsou v zákrytu? A nebo že ve změti nohou se nejsi s to dopočítat páru? :-) Haiku by mělo být srozumitelné, i by si mělo ponechat tajemství. Nejlepší je, když si z něj odnese někdo prvoplánové sdělení, jiný zase pronikne do hlubší roviny.

Paulart - název je soutěžní značka, s tím Šmodrcha nehne - a v dílku název nemá :o) mně se to líbí - a až bude po soutěži, klidně možeš název odpárat a zbude ti hezká hádanka :o)

Paulart
17. 03. 2010
Dát tip
Šmodrcho, ten název mi to spíš zašmodrchal. "Noc plná tónů" je tam každopádně navíc, zbytečná, když píšeš o "rytmu valčíku". Tím se haiku rozpadá, ale přece jen - když tančíš, zdá se ti, že tančí tvé okolí, tedy i klavír? No, potřebuju k tomu trochu poradit... Bez názvu by si asi čtenář nedomyslel, že píšeš o klavíru. A název haiku nemívají. klavírní valčík - kolem nás krouží trojice nohou. Hm... Ale stejně. Nic moc...

Norsko 1
17. 03. 2010
Dát tip
líp bych to neřek :-)

Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
Nojo no, taky tuším, že to není dostatečně tajemné, přitom dostatečně srozumitelné, a navíc to nemá přesah :-)))

Norsko 1
17. 03. 2010
Dát tip
nesepsuli. řekli by, že to není ono

Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
Kruci, nehaikuista, zase jsem to zašmodrchal :-))

Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
To neva, jestli se to líbí, může dát tip i nehaukuista (to je hezký slovo, že?) :-)) Haukuisti (Paulart, Houmeles a StvN, o víc nevím) by mi to stejně sepsuli :-))

Norsko 1
17. 03. 2010
Dát tip
haikuistů tu jistě bude


Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
Safra, koukám jsem studnicí inspirace, nic zlého netuše :-))

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
noc plná tónů a roztažené nohy na křídle křídla

Garay
17. 03. 2010
Dát tip
Konečně vím, co je Haiku :) T.

Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
tak to dopadá :-)))

Metta
17. 03. 2010
Dát tip
odbila půlnoc- tři roztančené nohy jsou mimo rytmus*

Šmodrcha
17. 03. 2010
Dát tip
avi :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru