Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrozný jak víno

27. 03. 2010
1
0
1183
Autor
Zin

Psi vyli na znechucenou stařenku, ta jen tázavě pozvedla obočí a nechala parní válec udělat dobře. Když se to slilo, vypadalo to jako pizza, šťavnatá až moc.

Šla dál, do nákupního centra zbývalo ještě kus času. Ťápoty se množili, jako červi mající svůj den.
Ťap ťap ťap...
Skla uhnula a ani nehlesla. Vlna tepla zasáhla cíleně. Kolena se zlomila. Kabelka na obzoru. Být, či nebýt?
Cvak, křup.

Nikdy nic nebylo... Tóny ve vzduchoprázdnu plnily svůj účel a kosmická energie - bezpodmínečně rozhodnutá - plula k žlutému kanárkovi.
Nejdřív byla tma, pak nebyla tma. Byly věci, zářivé a bodající pod nehty. Kapky krve padaly vzhůru na přitažlivý klín. Křik z jejích úst vycházel přerývaně. Málo vzduchu v kožených vacích a naopak hustá tekutina, která bobtná.
Tohle se nepovedlo.

Nudná scenérie se opakuje každičkým mžikem. Že by strom?
Bez světla není emocí. Roky, staletí, věky věků. Smrt.
Zas a zase, dokolečka dokola, zase musíš ven, ty ty TY! Tak padej!!!

Už né...

Kolísavé vědomí si poblikává do rytmu svých omylů. Červená, bílá, červená, akvamarínová, červená, stříbrná, červená, červená, červená.. Můžu si píchnout?
Tralalááá, svět se točí, hovno z toho. Beton je příjemně neměnný, tvrdý, výrazný a svůdný. Obejmutí opětuje s patřičnou silou. O dům dál to bude lepší. Určitě.

Je nás moc, ale všichni rychle odcházejí. Za chvilku jsem až na těch pár budižkničemů sama... ...sebou. Tma je kamarád. Jen tak si dřímat.. Ále, kohopak to nevidím? Rozpouští se tak hebce a lehce v útrobách mého vesmíru.
A zase spánek, toho si vážím nejvíc.
Dup.

Zatočila se až sukýnka vystřelila k nebi, jako gilotina. Společníci byli samá pomocná končetina, předháněli se kdo dřív daruje svůj kousek duše, dychtivě jako hladový tyranosaur.
Kdo je kdo?
Co na tom záleží. Žiju si skvěle, ty telátko. Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Bylo jich tolik potřeba?

Spousta zbytečních slov poprvé.

Spousta zbytečních slov podruhé.

Potřetí zbytečních slov.

Zbytečných po 4.

......5....

...6...

....

..

.






Stejně se to nakonec musí podařit.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru