Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha ze školního výletu

05. 04. 2010
13
19
3124
Autor
aleš-novák

deset dětí ze třídy

se zřítilo do potoka.

Chyba lávky...


19 názorů

Toscana
08. 04. 2010
Dát tip
marný nemarný, když jsem tam nebyla, tak nemůžu podat zasvěcenou informaci, jestli se náhodou Titanic nepotopil kvůli tomu, jak pasažéři usilovně tančili vídeňské valčíky... :o)))

dal jsem si práci s formulací , ale stejně je to marný...

Toscana
07. 04. 2010
Dát tip
Aleši, na Titanicu jsem fakt nebyla... :o))) FAE - když je sál s parketovou podlahou a něco je nějak blbě pod těmi parketami (nejsem technik, tak to neumím vysvětlit), tak když všichni tancují ve stejném rytmu a dupou (např. kdysi u tance zvaného letkis), tak se prostě ta podlaha začne vlnit. Jasně, že jsme to kdysi párkrát vyzkoušeli ve starých hospodách s takhle udělanou podlahou. Takže bych řekla, že s tím mostem to bude obdobně.

Toscana: a nerozhoupávali takhle tanečníci i Titanic?

FAE BOMB
06. 04. 2010
Dát tip
Tos: Za války to ale každej nevěděl, takže se takhle občas pár hlupáků nechtěně vykoupalo, hlavně když ten most byl třeba už poškozenej. Rozhoupanej taneční sál neznám, aspoň ne bez předchozí konzumace alkoholu... :-)

Toscana
06. 04. 2010
Dát tip
Táááák - aleši, jestli se budeš držet takovýchhle témat, začnou ti přezdívat "Černá kronika" :o))) *t FAE BOMB - jako ženská to vím, že se před mostem musí pochodujícímu útvaru zrušit krok, aby se most nerozhoupal. Jednak nechodím po světě se zalepenýma ušima, abych nezaslechla, druhak jsme takhle kdysi na zábavách rozhoupávali taneční sály, takže to jde i tam... :o))

snake_01
06. 04. 2010
Dát tip
Deset dětí se zřítilo z lávky poblíž MOSTU

FAE BOMB
05. 04. 2010
Dát tip
Vyprskej se na netu, ten to unese. Maximálně tě nikdo nebude číst. Pokud větu: "Možná některé odsuzuješ moc předčasně, ač se to nezdá..." vztahuješ na sebe, tak tě můžu ujistit, že to s těma feministkama a uranem byla spíš jen taková provokace, nic osobního. Montuju se do každýho. Stačí mi na někoho se něco vědět a hned ho zlikviduju. Zrovna dokončuju jeden takovej fejeton, či co to je...

Glomma
05. 04. 2010
Dát tip
Ano gympl. A chytrá, jak se to vezme. Spíše sleduju a vnímám svět jinak, než s naivním oparem. Taky bych občas vraždila, ale vím, že zlostí a prskáním kolem ničeho nedosáhnu. Možná některé odsuzuješ moc předčasně, ač se to nezdá...

avox
05. 04. 2010
Dát tip
přežijí a skryjí se ve Skryjích... Na jednu tamější lávku s hrůzou vzpomínám dodnes, vedla jsem přes ni nejmladší účastníky letního tábora. Chyb měla mnoho, ale vydržela :-)) za tu probuzenou vzpomínku */

FAE BOMB
05. 04. 2010
Dát tip
Gympl? Jinak chytrý ženský mám rád, pouze jich moc neznám. Ostatně, celej svět bych kolikrát nejradši naházel na zeď, to je pravda...

Glomma
05. 04. 2010
Dát tip
Ani bych neřekla, spíš poslouchám našeho fyzikáře a některé filmy taky nejsou na škodu. Jinak fyzické práce se nebojím, tak si posluš :D. Feministka nejsem vůbec, jsi upad ne ?!!! A co ty, akorát házíš lidma o zdi nebo podobně... Přesto si myslím, že kdyby mělo dojít do reálu, tak zdrhneš a skutek utek. Akorát si tu vyléváš komplexy na jiných...

FAE BOMB
05. 04. 2010
Dát tip
Ňáká moc chytrá, ne?! Asi feministka! Nahnal bych vás všechny do dolů kopat uran, když chcete bejt jako chlapi!!! Jinak ke sporáku a rodit děti! :-))))))

Glomma
05. 04. 2010
Dát tip
FAE BOMB : Jo hold dávám dosti pozor ;) to že jsem ženská neznamená vůbec nic, jen vy chlapi si o nás myslíte, že fyzika nám nic neříká :P

FAE BOMB
05. 04. 2010
Dát tip
Gl: Jak ženská může vědět, že se před mostem dává povel "zrušit krok"? He? Oceňuji masakr *

Diana
05. 04. 2010
Dát tip
:-)*

baaba
05. 04. 2010
Dát tip
:o)

Glomma
05. 04. 2010
Dát tip
nebo, že by pochodovaly ve stejném rytmu ? :D

Ó
05. 04. 2010
Dát tip
iba lávky?...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru