Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Duben 10 - Vyhlášení

16. 05. 2010
3
21
4399
Autor
Tragicus

     Vítězem Povídky měsíce za měsíc duben 2010 se stávají (opět...) dva texty, .train. od .duke. a Laciná autorky Pírko s 12 body.

     Celkové pořadí:

     .train. - .duke., Laciná - Pírko (12)

     MezzoMix - Za 10 minut vyprázdním močák (9)
     - Tu noc se nic nestalo - - VT Marvin (6)
     Ďáblova duše - Lady de Winter (6)
     Neplač, bratříčku - Harty (0)

     Hlasovali: Carver, katugiro, Polibek vepře, reka, StvN, tragicus, Valerie a týden divů, Winter
     Neuznané hlasy: Morgaine.le.Fay (absence zdůvodnění), Lady de Winter (na vlastní žádost)

     Gratulace vítězům, díky hlasujícím.

     Je možno zasílat nominace za měsíc květen, které pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.


21 názorů

.duke.
17. 05. 2010
Dát tip
Dík za hlasy. Ta diskuse mezi kat. a VT byla zajímavá. Se k tomu vyjádřím víc, až budu mít chvilku. PM zdar a jejím aktivizátorům ještě víc!

reka
17. 05. 2010
Dát tip
Taky gratuluju

katugiro
16. 05. 2010
Dát tip
Marvine, ty jsi fakt už úplně mimo. Budu se s tebou bavit zas až se trochu uklidníš.

katugiro
16. 05. 2010
Dát tip
Ano, "vcelku" normálně, Marvine, určitě. A že nemáš pod blondýnem Marvinova avíza je tvůj problém, ne můj.

Tragicus
16. 05. 2010
Dát tip
StvN: Premyslel jsem, ze ji jeste napisi, mam-li jeji hlasy pocitat, nakonec jsem tak z casovych duvodu neucinil, nicmene by mi prislo vzpupne zapocitat jeji hlasovani, prestoze si prala, aby tak nebylo ucineno. Coz mne osobne mrzelo.

katugiro
16. 05. 2010
Dát tip
Marvine, mohl ses zeptat jako člověk, ne jako kretén. Prosté, že.

Pírko
16. 05. 2010
Dát tip
Zajímavé a poučné.

MezzoMix
16. 05. 2010
Dát tip
@katugiro http://www.devpack-magdeburg.de/images/bilder/Mezzo%20Mix%200.5.jpg Ještě se vrátím... ale Močák zůstane už navždy nepřekonán

katugiro
16. 05. 2010
Dát tip
StvN: jestli nesouhlasíš též s neuznáním jejího hlasu, aby byly její hlasy ignorovány, pak se to trochu zamotá... :)

Winter
16. 05. 2010
Dát tip
Jn, mohl by Finch vysvětlit, proč tentokrát nepublikoval 22. .)

StvN
16. 05. 2010
Dát tip
Ahoj. Jen můj názor, žádný příkaz, ale já nesouhlasím s neuznáním hlasů Lady.

katugiro
16. 05. 2010
Dát tip
Gratulace. Co MezzoMix, nebude odhalení?

Winter
16. 05. 2010
Dát tip
Gratulace. Docela neočekávané pořadí, alespoň pro mě .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru