Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesnesitelná lehkost k zblití

20. 05. 2010
0
1
1440

Vagní, nesnesitelný titulek, Kundera dýchající za dveřmi podvědomí. Křik dítěte, které se nenarodilo a možná už marodilo? Nezájem a kresby na zdech nevědomí. Archetypy, jenž dýchají a pijí rev z cizích, ne z vlastních očí. Vybledlé tváře, opona, diváci k zblití. Láhev čehosi a tisíc otazníků. Klepaní na bránu, kde žádná není. Letmý křik ptáku na obzoru. Maluji slovy temnou noc, nevidím a mým prstům není dáno. Poutník a úsměv, Tam někde na zapraží, kde chtěl bych také dálky snídat. Ne, však pouta a koblich s hořkou kávou. Ráno tam, kde se neusíná. Smrad, hluk a deviace mozků ... Nesnesitelná lehkost a tíže pout. Cesta, kde žaludek se své snídaně zříká. Nové ráno, tisíce emailů bič. Obžaloba sama sebe a odsousezení ostatních. Snídaně v rozteklé marmeládě ... 

TIchý pláč na zápraží mysli a dětinský smích. Poutník, který ráno temné noci snídá. Poutník, který má od svítání klíč. Křik ptáků a zalezlý jezevec, podvědomí křičí: " Grofe, kde jsou ony nevědomí!". Piju to co ostatní z ran reality a tiše o soumraku sním ...


1 názor

Fouraix
20. 05. 2010
Dát tip
zkus nešporovu jógu. má tam dobrý sankalpy. třeba: abstinence trvá /nebo/ abstinence se daří

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru