Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám rád tmu. A vy?

04. 06. 2010
4
3
1870
Autor
LadyLoba

mimo soutěž - protože jsem to nestihla na zadání 10.Superkoule http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=357274

Mám rád tmu.  A vy?

 

Bývali sme v starom tehlovom dome na druhom bez výťahu. Neviem, čo ma k tomu inšpirovalo, ale raz podvečer, keď som sa vracal zo školy, som sa rozhodol na schodoch nerozsvietiť a skúsiť ísť domov po tme. Lenže to nebola dokonalá tma. Tak som zavrel oči a predstavoval si, že som slepý a potrebujem sa dostať domov. Opatrne som ohmatával zábradlie a pomalými váhavými krokmi som zisťoval, či ma čaká ešte jeden schod, alebo je už rovinka odpočívadla. Zapáčila sa mi ta hra. Skúšal som to potom ešte veľakrát. Naučil som sa, že jednotlivé úseky majú presne 11 schodov. Schodište od prednej brány ku schránkam na vyvýšenom prízemí len sedem a od zadnej brány deväť.

Už bývam inde dokonca v inom meste. Ale dodnes mi zostala slabosť pre tmu. Mám ju rád.

 

A čo vy, aký vzťah máte k tme? Skúsili ste niekedy chodiť ako slepci? Sami alebo s navigáciou inej osoby?


3 názory

Bíša
05. 06. 2010
Dát tip
:+)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru