Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska není něco, co lze vlastnit

02. 07. 2010
3
14
3076
Autor
LadyLoba

Nikdo ti nic neukradl!
Přestaň panikařit! To chce klid!

Láska není něco, co lze vlastnit,
proto ji nelze ani vzít.

A přesto Lásku
můžeš mít.

 


14 názorů

Bíša
02. 07. 2010
Dát tip
:+)

Taubla
02. 07. 2010
Dát tip
Máš naprostou pravdu... :)

..nj..Aleši..asi si dám drink..mám dnes ještě jednu.. ..nava..dám si wermuth s tonikem..:)))

sepot:po noční dvanáctce je vhodná ranní desítka :o) (ale to už jsme probírali včera...)

..nj..vědomě o tom píšu básně..:)) ..nějak mi to dnes vyhovuje topit se v tom..jsem po noční..to nemívám nejlepší náladu..:)

LadyLoba
02. 07. 2010
Dát tip
ok, to je v pořádku, když víš, že taková jsi cítit stesk umí i zvířata - vem si např. takového psa, kteřému se stýská po pánovi avšak někteří lidi se liší od zvířat, tím, že si můžou vědomě změnit pocity ...

..to mi moc nepomůže..jsem sobecká..:)

LadyLoba
02. 07. 2010
Dát tip
"Pro lásku lidé netrpí. Trpí pro pocit vlastnictví, který je opakem lásky. " Saint Antoine De Exupéry

..no..já ti nevím..někdy mám pocit..že ano..může mi ji někdo vzít..kejklíře mi někdo vzal..chybí mi..:(

to mi nikdo nemůže sebrat, vždyť důl to je jen taková díra v zemi...(úryvek ze hry Vizionář, divadlo Járy Cimrmana)

Marcela.K.
02. 07. 2010
Dát tip
:-) opravdu "stará pravda" a přesto si dovedu představit situaci, která Tě donutila ji napsat ...a je to lepší,než aby tu visel prasklej balonek ;-)

LadyLoba
02. 07. 2010
Dát tip
Honzyku neurazím se - tvůj rozbor mi přijde vtipný, ale avi ti dávat nebudu - neuraž se - :-)

Honzyk
02. 07. 2010
Dát tip
...stará pravda, navíc nedbale nahozená, přičemž láska v básničce, to už je, myslím, pro velký machry...neuraž se. Korunu všemu dodává "L"áska s velkým. Kdyby tu byl místo tvýho textu prasklej balónek, vyjde to nastejno..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru