Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z města

27. 09. 2010
9
13
2249

Napsáno při cestě napříč Ostravou

Obklopeni vrstvou smogu,

ohlušení rachotem,

jak narkomani na svou drogu,

těšíme se z města ven.


13 názorů

jH
02. 10. 2015
Dát tip
až do lesa dojdeme budem zpívat heja hé *

Děkuju za pochvalu, jsem ráda když někdo souzní s obsahem:).

Znáš Ostravu? Zmítání mezi svěžestí dusna a pochmurnou zářivostí...

MarK.
26. 01. 2011
Dát tip
..Ostrava asi nie je tvoje najoblubenejsie miesto na svete, co? :)

Pěkné to jest...

Mohla bych se tu rozepisovat o tom, jak mě to potěšilo, povzbudilo, zahřálo, ale spíš ti poděkuju za to, žes mě inspiruješ a podporuješ v rozvoji psaní. Myšlenky jsou záležitost každého zvlášť, ale když je dva rozvíjí a sdílí, vznikají jejich nové rozměry.

mohl bych se tu vypisovat o tom kolik je mezi námi nadějných básníků, a my při tom o nich nemáme ani tušení, a přitom když se projeví jejich talent, hned to zavoní, neměli by ale stát tak v pozadí, ale bylo by jim k užitku kdyby se více rozvíjeli, trénovali, zkoušeli, experimentovali, aby jejich talent nezahálel. proto se tu rozepisovat nebudu a jen jim popřeji hodně štěstí, a samozřejmě otipuji, u některých děl to ovšem není tak samozřejmé...

Děkuju:). Ono tam nejdříve ohlušení bylo, pak mi to neladilo s obklopeni:D.

hezká hříčka, překvapila mě jen bych tam klidně dala ohlušení tip ode mě

))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru