Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výstava Fantasy, sci-fi a dobrodružství v obrazech a ilustracích

28. 09. 2010
6
11
1958
Autor
řádek

Výstava - Galerie NEMESIS


11 názorů

Parsifal
05. 10. 2010
Dát tip
Oh, už jsem se lekl, že jsem to zmeškal :D

řádek
05. 10. 2010
Dát tip
Vernisáž se velmi vydařila. Děkujeme všem, kteří přišli, všem, kteří pomohli a všem, kteří ještě přijdou .)

řádek
29. 09. 2010
Dát tip
O_R: Karel prostě. Zeman.

ten karel zeman?

Parsifal
29. 09. 2010
Dát tip
Přijdu přijdu :-)

řádek
29. 09. 2010
Dát tip
Tragicius :-) však se taky jedná o fantasy a sci-fi, čili ten matrix je nakonec v pořádku :-))) Kostko, jo, Kýbus je dobrej. Dělá v zásadě jen digiart. V tom fantasy a sci-fi to funguje trochu jinak, než v klasickém umění. Přeci jen... uchytí se mnoho "laiků" a "amatérů", narozdíl od umění vážného, kde si člověk bez titulu neškrtne. Čili - neházej flintu do žita a maluj, maluj, maluj :) Tangens: nevěš hlavu, od ledna by měla být galerie v Arkádách. Samozřejmě, nebudou tam originály, ale za to se rozvášníme ve formátech... Parsifal: přijď se přesvědčit na vlastní oči, jak to vypadá na papíře :) Pom: bude mi ctí :)

Parsifal
29. 09. 2010
Dát tip
Jo, ten Kýbus je fakt dobrej. Jako laik sice nemohu posoudit techniku jeho práce, ale z estetického hlediska je to doopravdy dobré.

Tragicus
29. 09. 2010
Dát tip
Hezky. Tedy, chvili mi trvalo, nez jsem si vsiml adresy, na fb v location napsan email, trochu to zavanelo matrixem.

To vypadá prima. Jezdím kolem dvakrát denně, tak se tam doufá dostanu! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru