Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZAS ZÍTRA

08. 10. 2010
2
6
1165
Autor
Lilie

I pozítří a zcela jistě i další den ...

Do kapek vyrytá,

ve větru vonící,

uléháš v ulicích

špinavých ránem.

Do kapes nachytám,

bez dechu stojící,

šepoty věřících,

že v sebe skanem.

 

Dříve však vypálí

oči tvé blízkosti,

než touha přemostí

trhliny v čase,

aby už nelhaly

o skvrně nectnosti,

co se v tmách rozhostí

zas zítra, zdá se.


6 názorů

varankaka
12. 10. 2010
Dát tip
Lilie, nemám rád tuhle kytku...a nějak, bůhví proč, jsem si tě s ní pospojoval; i blbě. Má nechuť ke čtení textů pod tvým nickem je rázem fuč.

martinez
08. 10. 2010
Dát tip
je to takový písničkoidní.. možná by tomu prospělo uvolnit formu - nebo svázat rafinovanějc.. nejen aby autor napsal co potřebuje (to dělám taky :o) ale aby aj čtenáře potěšil..

Jazylka
08. 10. 2010
Dát tip
páči sa mi v tom cit pre rytmus, keby to bolo naplnené jednoduchším (menej vyumelkovaným) textom, by to mohol byť velmi príjemný štýl.

...i na nás příliš vrkající kolovrátek. Promiň, ale netipujeme.

Whitesnake
08. 10. 2010
Dát tip
Snaha tu je, ale zatím to vyznívá jako parodie. Forma autora škrtí a on se nechává masochisticky přisednout. Je to formálně vulgární "facesitting" a ve své podstatě si autor dělá ze čtenáře legraci tím, že mu nabízí jakoby vázanou formu, ale tak, že hraje otroka. Výsledek je směšný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru