Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prkotiny a prvotiny - asi předposlední:-)

24. 10. 2010
5
6
1186
Autor
Světloslav

..rve mně to srdce, když to tady zveřejňuju..dílka stará více jak 10 let z doby ne příliš (pro mě) veselé..

" Z nebeských výšin do mořských hlubin a tišin"  Ikarus

"Před nepřízní osudu schovej se do sudu!" Diogénes

" Co mě nezabije, to mě poníží!" (já ...aneb parafráze na Nietscheho)

 

Taková  je moje Víra - vesmírem hýbe černá Díra !

Jediný bod hýbe světama ..

a najdeš ho u svý starý

- mezi nohama ! :-)

 

Život je pohyb - osudu samohyb

Života trauma - vězni sebe sama

 

Při popravě životem

na očích Vědomí  páska

Ó, jak milosrdná je

 boží Láska!


6 názorů

Světloslav
29. 11. 2010
Dát tip
hmmm.. tak to je Štěpo inspirace k zamyšlení se nad sebou:-) asi se vykašlu na básničky...Tady mně pšenka nekvete ! Mějse taky OK. Roman

Jo, jo,jo ......, asi jako tento! Černý díry hejbou světem věru, věru odpradávna. Zdá se však, že dobré bydlo pálí, pálí v onom místě..... Nelze mít asi všechno, co by člověk chtěl... Ale i sinusoida má maximum i minimum proměnné v čase... Jarní vztahů tání startuje život.... Zdar a sílu! J.Š.

,,kašli na rvaní sedce..já začala překládat a zveřejňovat dílka stará až 3O let..:)) ..tipuju..:)

Světloslav
26. 10. 2010
Dát tip
hele agamo..chápej, že nerad projevuju své nízké romantické vášně veřejně:-)To radši popíšu do detailu svůj sexuální styk s první ženou! na druhou stranu..internet snese všechno, tak proč si neudělat taky takovou "autoterapii" aneb onanovat se dá i jinak!?

Hele, Světloslave, také mám čenou díru. Tedy sveršovanou někde mezi svými blbinami.Koukej to umisťovat alespoň mezi doporučená díla....a prosím bez ostychu. Souložit také nemůžeš oblečený!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru