Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj pohled na pražské regionální kolo Slam poetry 2010

25. 11. 2010
1
18
2798
Autor
LadyLoba

Včera jsem byla na regionální kole Slam Poetry 2010. Trochu jsem měla obavy jaké to bude, přece jen to nebyla "exhibice", ale byla jsem příjemně překvapená úrovní většiny soutěžících a docela jsem se i nasmála. Navíc, nebylo tam zase až tak moc politiky, jako na exhibici.

Bio Masha je skvělá – ale vyhrál to podle mě právem – Honza "Kistanov" (nebo tak nějak) – nováček, který ale měl svůj přesvědčivý a přece skromný styl. Na třetím byl Havel Husák – řekla bych, že taky právem.

Pak se mi líbil básník Ticho – a taky Ondřej Lidický – vítěz loňského pražského regionálního kola.

Zaujala Míša Žemlová – ale ještě to bude muset vychytat a vypilovat – ale dovedla improvizovat – nečekala, že postoupí do druhého kola. Stejně, schopností v druhém kole improvizovat, zaujal i Sláma Mazanec.

Eva Vyskočilová byla taky fajn – ale přišla mi trochu jako kopie Bio Mashi.
Nevím proč, Moniku Serbusovú moc nemusím, i když má taky zajímavé texty.

A ještě byl pro mě zajímavý Ondřej Mrázek – ale ne natolik jako ty první 3 místa.

Boris Demeterský – se mi líbila jeho parodie na rap, ale byla trochu „laciná“, takže nepostoupil do druhého kola
A Cyril Kaplan? Žel měl trému a zcela mu vypadnul text. A to je blbý – takže se nedostal taky do dalšího kola.

Celkově mi ta akce zvedla náladu, kterou mi v práci pokazili aktuální situací.


18 názorů

Taubla
25. 11. 2010
Dát tip
:-)

StvN
25. 11. 2010
Dát tip
Tuhle recenzi na hlavní straně nechat nemůžeme, takže prosím buď o napsání recenze, nebo o změnu kategorie. Díky.

..já se jen směju..:)))

Norsko 1
25. 11. 2010
Dát tip
hlavně se nepřekřikujme jak v hospodě. zuzulinka to nemá ráda

:o))))))))))))))))))..tu je zas dneska sranda..:)))

Norsko 1
25. 11. 2010
Dát tip
somálsko se taky nemá co súdiť, má držať hubu, vzít motyku a narábať na poli

somálsko sa nesůdí...

Norsko 1
25. 11. 2010
Dát tip
není nic chudšího

..aaale furt somálsko taky..:))))

Norsko 1
25. 11. 2010
Dát tip
chudý nejsme, chudý je somálsko. zas ty triviality!

..no co..jsme národ talentovaný leč chudý..:)))

Norsko 1
25. 11. 2010
Dát tip
Kdo nepíše není Čech, hop hop hop, chtělo by se zvolat. Tolik talentů rodí ta naše zem?

LadyLoba
25. 11. 2010
Dát tip
ok, možná to ještě překopu, možná to napíšu líp příště - původně jsem to psala někomu do mailu a chtěla být stručná a pak mě napadlo, že by to mohla zajímat i někoho z vás ... díky za přípomínky ;-) Pišta - jsem ráda, že jsi si tam něco našel i pro sebe

Líba-nelíbá

Jak pravil aleš, ta japonská záliba v miniaturizování recenzím zrovna nesvědčí :) P.S. Věta "Bio Masha je skvělá – ale vyhrál to podle mně právem – Honza "Kistanov" (nebo tak nějak) – nováček, který ale měl svůj přesvědčivý a přece skromný styl." je přímo ďábelská. :) (tedy z pohledu uživatele mateřštiny)

pojala si to dost stručně :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru