Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč...?

11. 12. 2010
3
1
894
Autor
Světloslav

Náš rozum říká..musíme zemřít - definitivně skončit (stát se nevědomými - nehybnými na všech úrovních naší lidské bytosti).. však naše Srdce to ví - žijeme na věky... ano..dotkl jsem se toho místa ve svém Srdci, kde je toto tajemství ukryto... kabalisté tvrdí, že v lidském srdci je uloženo více jak 600 tužeb a přání..však já vnímám a cítím..každá živá bytost a tvor v celém vesmíru je projevem jisté touhy (nebo komplexu tužeb). Lidské vědomí a vnímaní (tedy i vnímavost-citlivost srdce) se přetváří a vyvíjí ...a bude schopné do sebe pojmout Vše...každou takovou bytost..každého takového tvora..vnímat ho, procítit ho..a vézt s ním dialog, byť je našim "vnějším" smyslům skryt... Však které lidské srdce je v dnešní době tak čisté, upřímné,láskyplně něžné a moudře vedené, aby takovou schopnost mělo? Pokoj s vámi. Roman Světloslav..Lukxhorus..Nero (další jména pro informaci těm, co už přičichli k duchařině a prokousávají se astrálem - což je většina z nás zde:-)

Proč..?

 

 Proč házím perly sviním?

Proč ?

..v každém z vás se vidím !

a jak vy...tak i já sebe

slovy špiním !

 

Proč házím na zeď hrách ?

Vždyť jsme všichni Jedno !

 .. v jeho božích Hrách

 

  Z čeho máš ještě strach?

Ty  "prachu v prach"...:-)


1 názor

geminy
před 9 měsíci
Dát tip

Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru