Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirace

05. 01. 2011
4
5
2382
Autor
Sršáň

Inspirace

 

Líbala mě múza 

a byla to hrůza

vnuknula mi blbiny

proto píšu kraviny


5 názorů

Michal Té
06. 01. 2011
Dát tip
Promeškal jsem můzu, teď mám jenom hrůzu, z toho co se zase stane, nestálost mi říká pane Poslouchám tě na slovo, místo krve olovo, zatlačí mě do matrace, to zas bude operace Operace je ošklivé slovo, jak pleška nerozumného neo, svými splíny plnit rýmy, to umí každý stý Zažít nějakou psinu, ožrat se, rozbít si hlavu, stříknout si herák proti bolesti, ojet uklízečku v kumbálku, posprejovat průčelí policejní stanice v Saint Tropez, ukrást jim auto, dát si v něm lajnu přes celý cédéčko, drogy sex chlast, drogy sex vlast, sedět doma pokorně čekat na zrezivění kloubů, typka s kosou příslušnice hnutí Nakaždýhodojde, šeptá ti slastně do ouška máš ještě minutu tak žij, dobře bobře vypij mi pyj Zplodí děti, posadí je před televizor a naivně tajně čekají na příchod štěstí. V bytu či satelitu, to je jedno. Místo diskotéky splácejí hypotéky. Nakupují v diskontech. Mají tendenci utíkat. V kredenci spí porcelán barevnější než měli jejich rodiče. Lidská srdce jsou osamělá jako kapři na sádkách. Například. Nevim. Co se mnou bude. Každopádně básníci jsou bohatí jen vnitřně. Štěstí je najít pantofel, o které jsme si mysleli, že už je dávno ztracená. „Jsem si myslela, že sis ho šel ráno vymrskat.“ „Si mě hrozně vzrušovala.“ „Mě to bylo hned jasný. Vždyť jsi měl večer sex.“ „ Já vim, ale ty si mě strašně vzrušovala. Jak si mě takhle objímala. Jo, bylo to dobrý.“ „A co večer?“ „Ty jo vzbudila mě ruka na kalhotkách. A jenom áááách áááách.“ „Se mi asi něco zdálo.“ „Ty jo, ty jí máš krásnou. To je Bůh!“ „Pohanské náboženství piček.“ „Už od pravěku. Myslíš, že si byli v pravěku nevěrní?“ „To ani nestihli.“ „Dám si kafe i čaj.“ „A do tohodle si dáš čaj?“ „Jo.“ „Tak to je málo vody.“ Tak ať Vám nic nechybí. Zdar.

MKbaby
05. 01. 2011
Dát tip
Moje můza je čůza. Nepřišla. A tak je to místo básně hrůza :)

renegátka
05. 01. 2011
Dát tip
Hezká omluvenka.*

:o)))))))))))))))..sem na tom byla včera stejně..:))))

Alegna
05. 01. 2011
Dát tip
:-) to mi připomíná mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru