Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam kde ...

06. 01. 2011
10
11
2514
Autor
LadyLoba

Ta melodie
mě dostala do vzduchoprázdna

Tam kde mé
vědomí si jen tak pluje
a chvíle je tak krásná

Tam kde se mnou tančíte
a všichni jste moji, jsme svoji
beze lpění pěny

Tam kde jsme
všichni krásou
něžně propojení


11 názorů

Honzyk
07. 01. 2011
Dát tip
no ok, zkusme jinak : slovo po slovu, pospojujme je, rozeberme, složme zas - nemůžu si pomoct, mně vychází pořád nula. A propos, když už jedna čárka v textu, doplnil bych tam i ty ostatní, jež "sem" patří...)

LadyLoba
07. 01. 2011
Dát tip
Honzyku - prožitky jsou neprenositělné stejně jako fantazie a dokud něco podobné někdy sám nezažiješ - tak se ti ten text pořád bude zdát neúprimní - ale s tím já nemůžu nic ... Edmunde - 1) jestli je to opravdu kýč - pak mi dávaš pořádně velké ocenění - protože napsat opravdu dobrý kýč, není lehká zaležitost 2) vzhledem k tomu, že ti uveděný text stál za námahu vůbec sem něco napsat - tak bych spíše řekla, že ten text v kombinaci s tou hudbou s těbou něco dělá - i když na jedné úrovní říkáš, že tohle nemusíš, na druhé máš potřebu na ni reagovat - myslíš, že tvá kritika má pro mně nějaký prínos pro rozvoj mé tvorby ? nebo víš vůbec proč si měl potřebu na mé dílko reagovat?

Honzyk
07. 01. 2011
Dát tip
...tam bych teda bejt nechtel ani za zlaty prase : navic text zda se mi nejen umely, ale i neuprimny, jen "tak" vsazeny....

kocicka 8
07. 01. 2011
Dát tip
Nadhera T

Alegna
07. 01. 2011
Dát tip
něžná a něhy není nikdy dost *

oleandr
06. 01. 2011
Dát tip
moc pěkné

..je to křehce krásné jako ta melodie.. ..beze lpění pěny..

Slnko
06. 01. 2011
Dát tip
lady, mne sa to paci, t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru