Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta k dětskému

15. 12. 1999
0
0
1171
Autor
zámek

... přeji si, moc si přeji, aby můj pohled na zázrak stvoření nezůstal jen mým ... chci ho dát i vám, neboť všichni se tam jednou vrátíme ...

Děti, děti jsou jako nedozrálé plody, mnohem blíže mají větvím, kmenu i kořenům. Netíží je ani zrození, ani zánik. Jsou čisté, jsou bezprostřední. Hromadí se v nich to, co jim dá růst, co jim dá dozrát. Netíží je minulost, ani budoucnost a netíží je ani přítomnost. Neboť přítomnost žijí. Žijí ji, aniž by o ní cokoli věděly. Prostě ji žijí. Prostě se jen zabývají tím, co právě jest ... ... stavějí hrady z písku, ... smějí se samotnému Slunci, ... zří aniž by zřely. Prostě jen jsou, prostě Jsou. ... prolévají slzy, ... rozdávají úsměv, ... hrozí pěstičkami. Naivní? Ne. Jen neznají souvislosti. A přeci Jsou. A tomu, co jsou, také věří.
zámek
18. 01. 2000
Dát tip
... moji milí,
Děkuji vám ... a tohle je pro vás: ... zlu se nevyhneme, všude je vidíme a tak jediné, co se dá činit je brát ho - přijmout ho a že děti jsou zlé, mají přeci rodiče a rodinná výchova, ta se nedá nijak nahradit a nám, kteří ještě rodiči nejsme nezbývá nic jiného než o tom vážně uvažovat ... a pokud mi nic nedokáže otevřít oči, pak dětem se to vždycky podaří ... dětem, zvířatům a rostlinám ...

Bibša
20. 12. 1999
Dát tip
Nám dospělým by nestačilo "prostě jen být a žít přítomností" a přitom o návratu k dětské nevinnosti a naivitě všichni sníme. Vítaný námět. Díky.

Marigold
18. 12. 1999
Dát tip
Rivka:Nějak moc se poslední dobou začínám podepisovat pod tvé kritiky.Vždycky to řekneš dřív a líp než já :-)

Zámek:Dětská pěstička, rozšlapané bábovičky...zlo je taky někdy v plenkách...rozšlapané bábovičky,rozšlapané životy...

kačka
17. 12. 1999
Dát tip
Beru si ho pohledem, osvojením v objetí všech dětí za tu krásu na papíře *! ..dokud nás nepřestane bavit si hrát - jsme jimi ? a na cestě .. prostě jen jsme :-)))

Rivka
17. 12. 1999
Dát tip
Snad naivní... ale mají svoje starosti - jiné, než jsou ty naše, to ano, jenže je o nic méně nebolí...
Promiň

Somnambul
15. 12. 1999
Dát tip
voní to východní filosofií, tu vůni mám moc ráda děti jsou mudrci od nihž se máme učit Žít... vím to...ale je potřeba aby mi to občas někdo připomenul...aby nám to občas někdo připomenul... díky:o) ...jdu stavit hrady z písku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru