Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 71. koule

03. 02. 2011
0
22
1958

takže momentálně prozatímně

jelikož se došlo k situaci, že dvě díla získala stejný počet tipů, je na zadavatelce tohoto kolo aby provedla rozstřel.. nebo možná odstřel

pak bude vyhlášen vítěz

takže, padl rozhodující výstřel a vítězem se stává autor F.L.Vděk a jeho dílo K.O.U.L.E. - Pemprsky na plese 

dnes tedy gratulace bez kytičky zato s potleskem

a vítěze tímto zároveň prosím o zadání tématu příští úterý 8.2.2011 ve 20.00


22 názorů

F.L.Vděk
07. 02. 2011
Dát tip
Aleši, díky. Život s koulí je báječný :-).

vítám F.L.Vděka v klubu držitelů koule a gratuluji :o) Napínavý boj, tentokrát...

renegátka
04. 02. 2011
Dát tip
Blahopřeji.*

F.L.Vděk
04. 02. 2011
Dát tip
Marku, moorgaane, díky. Unikání neuniknem, ale když se s tím popereme s nadhledem, je to v poho :-). Hezký víkend.

moorgaan
04. 02. 2011
Dát tip
dobra volba..vitez zaslouzeny..vivat!

Muamarek
04. 02. 2011
Dát tip
F.L. - velká gratulace, mělo to vtip, až jsem učurával, a plenky nikde :-))) Marek

F.L.Vděk
04. 02. 2011
Dát tip
VT Marvíne, díky. Taky chvílema nevím, kdo jsem, a teď mě narychlo nenapadá, jak bych to vysvětlil. Ale aspoň zkusím přes víkend doplnit svůj profil :-).

:o))))..pokus se.:) ..ale neee..dělám si legraci.:)

F.L.Vděk
03. 02. 2011
Dát tip
Šepote, Tvoje téma bylo báječný. Zatim vůbec netuším, ale pokusím se být laskavý.

..F.L..a nějaké lehké téma vymysli..ju???? ..nebudeš tak hnusný jako já..že ne?..:)))

F.L.Vděk
03. 02. 2011
Dát tip
Vážení přátelé a písmáci, moc děkuju, jsem zaskočen i dojat Vaší přízní. To jsem fakt nečekal. Soutěž byla bezva. Nevím přesně,jak se provádí rozstřel, ale asi se potvrdilo, že štěstí sedá na vola. Samozřejmě, nejde o vítěze, ale o zábavu, a to se myslím povedlo díky všem soutěžícím. Plácám Vás po zádech, ve sprchách si pak můžeme vyměnit trička a intimspreje. Janino, hlavně s Tebou :-). Koulím zdar a těm s tečkami zvlášť!

gratulace..:-D

Janina6
03. 02. 2011
Dát tip
Sláva vítězi :-)

..gratuluji vítězi i místovítězce..)) ..říká se to tak?..))

kdepak zzlatý, nerozhodl - hlasování skončilo ve 20.00 a pak byl rozstřel :o) a eště bych ráda pogratulovala i Janině6, protože se držela statečně až do posledního výstřelu :o)

zzlatý
03. 02. 2011
Dát tip
Hi... až teď jsem zjistil, že jsem svým hlasem rozhodl... je mi ctí...

Ferry
03. 02. 2011
Dát tip
Blahopřeji vítězovi (ať se ti v úterý povede téma !) i nositelce stříbra. A KOULI, že funguje.

..uf..tak jsem si opět přečetla obě díla a hlasuji pro ..Pemprsky na plese.:)

eště úprava - momentík :o)

avízko pro střelmistryni :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru