Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádky zahrady u Vrbového potoka - Úvod

14. 03. 2011
1
0
826
Autor
Lakrov

 


 

Pohádky zahrady u Vrbového potoka


 


 

Úvod


 

Za jedním úzkým mořem, nejméně dvěma řekami, asi třemi pohořími a čtvero hranicemi teče Vrbový potok, a u něj leží neveliká zoologická zahrada. Žijí v ní zvířata maličká i ohromná. Některá jsou ráda ve vodě, jiná chodí ven jen za tmy a další by nejraději celý den létala v povětří. Některá neznají jiný svět než svůj výběh, protože se v zoo už narodila. Jiná jsou droboučká, a tak si ani nevšimnou, že má jejich území nějaké ohraničení. Ale některá — zvlášť ta veliká, co byla přivezena z cizích krajů — jsou daleko od všech svých blízkých, a tak se lidé, kteří o ně pečují, musí dobře starat o to, aby se v zoo cítila jako doma. Zvířata si většinu času ráda hrají a to je výhoda, protože kdo si hraje, najde si všude brzy kamarády. Pojďme se za nimi podívat.


 


 


 

Děkuji za návštěvu. Pokud se vám pohádka líbila, můžete otevřít další nebo zanechat komentář.


 


 

Pohádky zahrady u Vrbového potoka - Obsah


 

Úvod

Slon a barevné sny

Co je malé, to je milé

Čtvrtý kamínek

Ohně blízké, ohně vzdálené

Jak Kačence vyschnul rybníček

Kdo přestěhuje vosí hnízdo

Čí je poklad

Jak se dal Slon k cirkusu

Maškarní

I strašidlo zaslouží jméno

vydání příběhu plánováno na leden 2012

vydání příběhu plánováno na únor 2012


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru