Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vandal(a)ská... (úvaha?)

18. 03. 2011
22
31
3580
Autor
aleš-novák

inspirováno profilem ArnieR

kdo se zamiluje

do Vandy

neuteče před ní

do Rwandy

 

neuteču před jejími vnadami

s vnadnou Vandou každá dobrá rada mi

 

Vanda prostě nemá

žádnou vadu

kromě toho černého

tam vzadu

 

věřte tohle není žádná sranda

když vám srdce zlomí vdaná Vanda

 

Ou jé!


31 názorů

Toscana
02. 05. 2011
Dát tip
od jisté doby mám na jméno Vanda alergii, takže prchám, abych se neosypala... :o)))

Stařec_007
21. 03. 2011
Dát tip
:-) *

Edvin1
21. 03. 2011
Dát tip
Aha: Tohle je od Tebe ten nejtrefnější kritický komentář, jaký jsi mi kdy napsala. I když bolí, smekám klobouk.

MKbaby
19. 03. 2011
Dát tip
Edvin1: Vnadami jako hradami - mně to přijde v pořádku :) Jinak Vanda je jméno úžasně inspirující, zejména když jeho nositelka svými tělesnými proporcemi připomíná vandasku, pokud možno plnou dršťkové polévky. Elektrikáři pak může připadat jako vadaska :) *t

ArnieR
19. 03. 2011
Dát tip
Edvin: Jasně, to jste vy, "děti konzumu". :D Náhodou, básnička, je super a konečně činí můj profil vtipným i bez mé dagerotypie.:)

FAE BOMB
19. 03. 2011
Dát tip
Bez ladu a skladu, do podprdy narve vnadů... Všechno kvůli Aleši, možná ho tim potěší!

Aha
18. 03. 2011
Dát tip
aleš-novák: naprosto souhlasím,ale aspoň by nemusel dělat ostudu na veřejnosti a starušce připomínat, že už mu není pomoci...

peckááááá ******

Aha: některé "stařenky" si o těch svých myslí pořád to samé, ať už komentují cokoli...za ta léta je mají prokouknuté.

Aha
18. 03. 2011
Dát tip
Edvin: Mladíku, chceš-li být v očích své "stařenky " zajímavější, pak nekomentuj raději básně tohoto typu.Tímto docílíš přesného opaku.

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
ak si odputis DPH, moze byt aj faktura:) Skoda, ze nie som vtipna, mohla som Ta uputat aspon profilom, pozor, nezamienat - z profilu, to by bola tragedia alebo humoreska, nie milostna basen:)))

8h: ArnieR měla v prfilu tři slova: vdaná, vnadná, vadná. Nejdřív mě to rozesmálo, pak jsem si řekl, že to je dobré téma, tak jsem to zkusil :o) objednávka nebyla, to by následovala faktura :o)

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
juuu, tu sa pisu milostne basnicky aj na objednavku? Aj ja jednu prosim, prosim, prosim, já na to mám, myslim vek:))) poriadne zrely:)

Edvin1
18. 03. 2011
Dát tip
Arnie: Jasně, opravdu bych chtěl dostávat od Aleša milostný básničky! Snad bych se pak stal v očích má stařenky zajímavější! :-O

ano, závidíme :o)

ArnieR
18. 03. 2011
Dát tip
Můj ty Mao! Jakýpak věkový rozdíl? Láska přece nezná hranic, ani věkových! Vy mi totiž tu milostnou básničku úplně normálně závidíte!:D

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
:)))))))))))

Edvin, Květoň: dobře pánové, chápu, že jednotlivý vnad vás neupokojil,tak jsem to opravil :o)

Trochu jazykolam

Edvine, koukal jsem jen na profil, ne na věk :o)

Už vím! Tys myslel "vnad", jako ten slavný transylvánský hrabě Vnad III. Dracula, zvaný Tepeš, že jo? Pak je skloňování v pořádku.

Edvin1
18. 03. 2011
Dát tip
Prozíravě jsi ten věk, či spíš ty věky mezi autorem a inspirátorkou, zamlčel! :-) (Profily Tvůj a ArnieR)

o věku není v díle ani slovo :o)

Edvin1
18. 03. 2011
Dát tip
Alešu, někdo z nás tady blbne. Nejspíš já, ale Ty si fakt myslíš, že existuje podstatné jméno vnad??? Jako hrad??? vnada - Neuteče před jejími vnadami. (je něco jako vanad, ale o to asi nejde, že?)

Edvin1
18. 03. 2011
Dát tip
Tož, při daném věkovém rozdílu spíš předpokládám, že ne Ty, nýbrž ona by před tou Tvou "láskou" utekla. Třeba do Rwandy. (Leda, že by bohatý obsah Tvého bankovního účtu způsobil u té mladice náhlou gerontofilii. :-)

vnad bez vnadu jako hrad bez hradu, ne? :o)

Aleši, jestli dobře chápu text mezi řádky, znamená to, že její "vnady" jsou tak pevné a hrdě vztyčené, že jsou až nesklonné?

Diana
18. 03. 2011
Dát tip
SUPER hříčka se slovy! :-))))*

.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru