Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - únor 2011 - vyhlášení

19. 03. 2011
2
71
4743

V soutěži Povídka měsíce za únor 2011 se umístili následující autoři:

 

1. sepotvkorunachstromu s povídkou "Krvavý dědek ještě spí" (14 bodů)

2.-3. místo: Finch s povídkou "Rok pro jeden večer" a Standa.rd s povídkou "Devátá část" (8 bodů)

 

Bramborová je lviceelsa (6 bodů), následují sharik, Saetri-Ihn a Měrka (po čtyřech bodech), poslední Danny (2 body). Gratulace vítězům, čest poraženým!

 

Hlasovali: Kamil Sikora, Lady de Winter, těša, brackenridge, bestye, Janina6, rockstar, FAE BOMB, Lakrov, StvN, Tangens_Omega36.


71 názorů

Krytyku: I taková libovolná komunita kritiků může vyjádřit většinový názor, samozřejmě ve své komunitě kritiků... A jen tak mimochodem, pokud se chceš pustit do kritiky prózy, jak slibuješ, je třeba věnovat pozornost i větnému obsahu, nejen pocitu...

Krytyk
24. 03. 2011
Dát tip
taková libovolná komunita romů nebo lesbiček asi svůj většinový názor nikdy nevyjádří, blbost je to pořád .)

katugiro
23. 03. 2011
Dát tip
Vidíš, teď jsi napsal něco jiného a už to blbost není :)

Katugiro: Když stojí dva lidé na opačném břehu, tak si každý myslí, že on je na té správné straně a ten druhý na té špatné, to k té blbosti... A nyní k věci: Volby jsou tady od toho, aby mohla libovolná komunita vyjádřit většinový názor, bez ohledu na nějaké spekulace ohledně chybějících fiktivních hlasů, nebo konspiračních teorií od zpochybnění, až po subjektivní názory na to, co je lepší, či horší.

katugiro
23. 03. 2011
Dát tip
Myslíš stejně jako u těch voleb, na které kvůli možnému zpochybnění dohlížejí celé organizace lidí, kteří sami nehlasují? Nebo u těch voleb, kde absence tvého hlasu může být zásadní pro výsledek? Nebo snad u těch voleb, kvůli jejichž systému se přou lidé odnepaměti? Těch, kde může horší porazit lepšího? (Já jenom žes napsal hroznou blbost.)

Situace se má tak: Kdo nehlasoval, nemá právo zpochybňovat výsledky! Je to stejné, jako u voleb. Nezúčastnil ses? Nevadí, není to povinné, ale potom nekafrej, že to mělo být jinak...

:o))))))))))))))))) bombíkuu..děkujiii..)))))

FAE BOMB
22. 03. 2011
Dát tip
Ať má šepotka radost:

katugiro
22. 03. 2011
Dát tip
však jo, příště zase snad, i když tentokrát by to nic nezměnilo

Janina6
21. 03. 2011
Dát tip
Katugiro, tak se příště přidej a hlasuj... málo nás, a kdyby přibyl někdo rozumný, třeba se to projeví.

papouch
20. 03. 2011
Dát tip
já nesouhlasím

katugiro
20. 03. 2011
Dát tip
sákryš, druhá i třetí povídka jsou jasně lepší než první, a přece dostala víc bodů... holt riziko podnikání :)

LaMouette
20. 03. 2011
Dát tip
jo.. dekuju..

My se omlouváme a už nebudem.

mi uš nebudem

LaMouette
20. 03. 2011
Dát tip
myslim si.. ze by to uz stacilo ne? Takze prosim, ma se tu diskutovat o povidkach.. cili dekuji.. kdyz se toho tematu vy dva budete drzet.. presouvat mylyjon Vasich krytyk mimo tema.. by bylo dost casove narocny.. diky..:-)

budou!!!!

Ty budou koukat až budem v televizi.

Já vím.

jo dej!!!

jo to máš zasejc pravdu!!!

Ten pan Papuch se mi taky nelíbí, i tomu dám nakládačku.

Žádnej z nich. Závidí a přectíraj, že si z nás dělaj legraci, ale ve skutečnosti sou z nás zelený závistí.

krerej má talent?

Tak jsem se díval a ten pan chroust opravdu nic nenapsal!On asi neumí. Toho by žádný pan vidavatel nebral. A ten pan brakič je nějaký sprosťák, toho bych sejmul. Eště se podívám na toho dalšího. Tak jsem se díval a taky nemá talent jak my.

ne mi se nedáme!!!

eště papouch mislím a tangens! nejhorší je ten chroust nic neumý psát, sem se dývyla na jeho profyl nemá talent tak závydí!

Tady se to hemží lidma, který nám závidějí lásku a talent, Růženko. Ale my se nedáme!

Tak dělám si seznam komu dám přes hubu. brakenige, chroustjaz, ještě někdo?

jo !!! co je to za drzouna co sy to dovoluje???? to bude asy nějakí poskok toho pana chrousta!!!!

Co so to dovolujete? Mám ho bouchnout?

Říkejte si co chcete, já s Růženkou píšeme z vás ze všech nejlepší básničky, tak nezáviďte.

..díky..ucho..))

to bude mela!!!

tadi se někteří pýšou z povídkama dá jim to práce a pak do toho mele pitominy nějakej chrost dyš stejně nic neumý! pošlu sem Pavlíka aš se vzbudí!

StvN
20. 03. 2011
Dát tip
To měl být humor? A šlo by vyjadřovat se humorně, aniž by člověk cítil neustálé narážky na to, že to dělá blbě a že ty bys to dělal líp?

Je pravda, že s tabulkou jsem se nemazala. Možná že jsem měla, když to tak pozoruju.

StvN
20. 03. 2011
Dát tip
Mechanismus bodování je lépe vidět tady Krafat můžete, pokud to ale má smysl. Tady to smysl nemá. Opakuji to každý měsíc, tedy to zopakuji i dnes. Hlasování je jen uzavřením jednoho kola a nemá žádný větší význam. Neudělují se žádné ceny a nejedná se o soutěž v pravém slova smyslu. Smyslem klubu PM není vybrat jedno dílo, ale pomoci povídkářům k větší čtenosti. Mrzí mě, že zrovna vy dva to musíte zase kazit. Hezky jste se zařadili po bok marvina a edy.

http://filmovy.stream.cz/ukazka/447-obecna-skola-pan-chroust-je-blbec

papouch
20. 03. 2011
Dát tip
Dobře. Tedy diskutuji: S výsledky soutěže naprosto nesouhlasím!!!! Sice jsem nečetl ani jednu z nominovaných povídek, ale už podle jejich názvů a nicků autorů stoprocentně vím, že je něco špatně. Patrně půjde o korupci, nebo o podplácení. Však já si to zjistím.

papouch
20. 03. 2011
Dát tip
Dobře. Tedy diskutuji: S výsledky soutěže naprosto nesouhlasím!!!! Sice jsem nečetl ani jednu z nominovaných povídek, ale už podle jejich názvů a nicků autorů stoprocentně vím, že je něco špatně. Patrně půjde o korupci, nebo o podplácení. Však já si to zjistím.

Tragicus
19. 03. 2011
Dát tip
O vysledcich souteze.

papouch
19. 03. 2011
Dát tip
to JE ale blbá diskuse O čem chcete diskutovat?

..moorgu..moc ti děkuji..))

moorgaan
19. 03. 2011
Dát tip
spravedlive vitezstvi...povidka mela spad a byla kvalitne napsana- jako povidkarka mas vetsi ambice nez volnovesovni sbirky..toto vitezstvi si zaslouzis..gratuluji!!!

..moc děkuji..bestye i všem co hlasovali.:))

bestye
19. 03. 2011
Dát tip
šepotu gratulace :c)

Poznámka je to poněkud nejapná, leč nepochybně on topic. Chrouste, hlasovat se dá až pro tři povídky, první dostane tři hlasy, druhá dva, třetí jeden. Takže jestliže hlasovalo jedenáct lidí, tak pokud by všichni hlasovali pro stejná první tři místa, první by dostalo celých 33 hlasů. Píšem to do pravidel PM každý měsíc. :)

StvN
19. 03. 2011
Dát tip
Nediskutuješ, hádáš se. A postoje typu - nádávám na něco, o čem nic nevím a nemám vůli si o tom něco zjistit, jdi prezentovat někam jinam.

Gratulace sepotce k zaslouzenemu vitezství. CinK

StvN
19. 03. 2011
Dát tip
Chrouste, dovolím si tě upozornit, že se nevyjadžřuješ k tématu, takže se prosím buď vyjadřuj slušně a k tématu, nebo se nevyjadřuj vůbec. Případná další nesmyslná diksuse bude přesunuta. Děkuji za pochopení.

Tragicus
19. 03. 2011
Dát tip
Kdyz se mas cas podivovat, mel by sis jej najit i na zkoumani, alespon pak ze sebe neudelas troubu hloupymi otazkami.

bestye
19. 03. 2011
Dát tip
ááá pan nedůtklivý - to po Tobě přece nikdo nechce, ale rozuměl bys potom, že i jen 11 porotců může udělit 14 bodů a tudíž o úvaha o tom, zda něčí hlas má nebo nemá větší váhu, by byla zbytečná. Nic víc tím míněno nebylo.

Tragicus
19. 03. 2011
Dát tip
Zda se, ze ano. A co kdyby ses podival, jak se hlasuje, nez se zacnes tak hloupe podivovat?

bestye
19. 03. 2011
Dát tip
ono, si myslím, stačí přečíst v pravidlech téhle soutěže systém bodování ;c)

Tragicus
19. 03. 2011
Dát tip
No teda, ze se, chrouste, poseres pred nejakyma "kapacitama", fuj.

Jednak nemůžeš posoudit vítězné dílo, pokud jsi ho nečetl, a druhak pokud se ti to nelíbí, zkus příště hlasovat taky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru