Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbost s hvězdičkou XXII.

07. 04. 2011
13
29
3062
Autor
MKbaby

Pošeptal mi včera v práci
šéf: "Sei molto bella!
Pojďte, slečno, zahrajem si
na stroj pana Bella!"

"Já jsem děvče vychované,
vysvětlete honem,
k čemu jsem Vám, když Vy chcete
hrát si s telefonem?"

"Já si chci hrát na telefon,"
vyprskl ten sysel,
"jen si na Vás, milá slečno,
vytočím pár čísel..."


29 názorů

MKbaby
19. 04. 2011
Dát tip
Zdar a díky :)

Stařec_007
19. 04. 2011
Dát tip
:-))) *

Alegna
12. 04. 2011
Dát tip
:-)*

jejdavilda
08. 04. 2011
Dát tip
*

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
Pochvale se neuniká, díky :)

gabi
07. 04. 2011
Dát tip
téma erotické komentáre o žrádle neunikneš za oboje pochvale :-) *

..sem všechno utratila za jídlo..už nic nemám:((

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
To jo, ale jestli chceš, můžeš přispět na Fond Solidarity se Mnou :)

:o))) ..bejbíku..zrovna tady čtu..že dost utratíš za jídlo..)) ..no nic..jdu uvařit snídaně..)

:) *

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
sípot v korunách a dalším oběživu: taky bych si dal, nějak mi vyhládlo :)

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
Ono takových zdánlivých nelogičností je víc. Kupříkladu v němčině začíná vše, co se týká radia, na Funk-, podobný základ má i název známé firmy Telefunken, němečtí sběratelé radiopřijímačů pak vydávají časopis Funkgeschichte. Jenže Funke je původně jiskra. V začátcích "telegrafie bez drátu" na počátku 20. století ještě nebyly vynalezeny elektronky a když pak byly, dlouho se nevědělo, co vlastně s nimi, a tak se k vysílání používaly vysílače, ve kterých byla zdrojem rádiových vln právě jiskra (když cvaknete vypínačem, přeskočí v něm jiskra a v rádiu to lupne). A ta tedy zůstala. Pochybuji, že 99,9 % Němců ví, proč se rádio řekne stejně jako jiskra... Jinak si myslím, že zdravý organismus potřebuje ke svému bezporuchovému chodu minimálně jednu snídani, dopolední svačinu, oběd, dvě odpolední svačiny a dvě až tři večeře :)

..sprosťák!!! ..jen tak zpatra! :o))) ..kurnik..tu zelňačku s uzeným a houbama bych si dala..))

To je zvláštní, jak hluboce stihl zakořenit výraz "vytočit číslo". Podobně, jako mašinka stále dělá "ššššš, úúúú!", přestože z těch mladých už dávno nikdo neví proč. Ale obyčej, snídat tak časně ráno, že je to vlastně ještě večer, ten jsem si vypěstoval taky, a rozhoně jej nepovažuju za zlozvyk. Neznám větší slast, než po půlnoci zašátrat v ledničce a uchlácholit rozdivočelé chuťové buňky lahodným soustem. Vždycky si při té příležitosti vzpomenu na monolog pana Karla z filmu Slavnosti sněženek: ?Vo půlnoci se hlady probudim a zápasim se svým svědomím. A pak si řeknu: `Hovno!` Du do špajzky, uříznu půlku salámu a tu půlku žeru v posteli. Manželka ze spaní říká: `Jen ať mi neumastíš peřiny!` a spí dál. A já taky du spát, ale za hodinu se zase probudim a už to nevydržim, vstanu a du sežrat tu druhou půlku salámu. A tak to de až do rána. To pak snídám vepřovej bůček."

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
a-n: Jo, tak to je ze života... :)

kde jsou ty doby, kdy se čísla vytáčela...:o) včera jsem slyšel pěkný vtip k tématu: víš proč se chlap po padesátce mezi prvním a druhým číslem zapotí? Protože mezitím je léto...

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Dobrou chuť i noc! :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
hm....tiez dobra polnocna:))) Dobru chut a dobru noc:)

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Člověk by neměl uléhat hladový. Já kupříkladu za chvilku půjdu dojíst svíčkovou, co jsem měl v sedm a v devět hodin :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
trefaaaa:)) Mam na sporaku hrniec kapustnice s udenym a hribami, ...mam si dat este polnocnu veceru...nemam?

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Nejlépe z trouby, kde se peče kus domestikovaného sádelnatého sudokopytníka :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
osobne mam rada aj ČV:)

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Aha, a já dobytek myslím už jen na HV a ZV :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
nie, ja myslim VCHN:)

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Myslíš dívčí pupence? :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
konecne nalievaju aj na terasach:)

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Konečně se nalejvaj pupence :)

8hanka
06. 04. 2011
Dát tip
sysli vyliezaju, haloo, jar je tu:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru