Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod zhaslou lampou

17. 04. 2011
7
14
2485
Autor
Krapet

mám rád oči
obdivuji
opile modré půlměsíce
pod nimi

každý večer
když je na mžik zakryjí víčka
městem lomcuje chuť

svléknout se
běžet ulicí
tříštit sklo
polykat střepy

spálit budoucnost
v modravém plameni


14 názorů

a minulost v rudém... pěkný nápad! *

úžasné.. mám chuť na všetko dohromady

hanaka
05. 06. 2011
Dát tip
Budoucnost není myšlenka... jen něco, co existovat teprve bude... i když v jiné podobě, než by člověk třeba chtěl... Myšlenka je pouze předsatava o budoucnosti, přání, jak bychom chtěli, aby vypadala, strach atd. ...

Dorota
05. 06. 2011
Dát tip
Budoucnost je myšlenka na něco, co neexistuje a v té podobě v jaké si ji představuješ ani nikdy existovat nebude. Takže žij si žij!

martinez
28. 05. 2011
Dát tip
nechat si přítomnost každopádně nejde.. a kdyby ano, nebude to vůbec dobré ani hezké.. časem.. ale nezdá se mi že by tomu chyběl myšlenkový koncept.. že ho čtenáři nenajdou, znamená jen to že autor je autor a ví co psal a čtenář je čtenář a može mít úplně jiný náled na ten shluk myšlenek a slov mně se to líbí jak to čtu a nepotřebuju vědět přesně cos psal nejvíc se mi líbí střed :o)

Manuamanua
21. 04. 2011
Dát tip
Dobrá pocitovka.

prdlajs no future,to jsou kruhy z nevyspání

hanaka
17. 04. 2011
Dát tip
Pokud je krásná... :-) Ale stejně, zvědavost by mi nedala... (posílej avíza, když odpovídáš někomu konkrétnímu)

Krapet
17. 04. 2011
Dát tip
někdy je lepší nechat si dál už jenom přítomnost :)

hanaka
17. 04. 2011
Dát tip
:-) Budoucnost nepálit... co když bude fajn? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru