Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opiové opojení

04. 05. 2011
2
9
1969
Autor
Allan Aster

Nesem se dál prazvláštním šerem

Žádná síla nedrží nás zde

V opiovém opojení nejsme ve vlastním těle

Dech si sami cíleně berem

Bijeme se jak to jenom jde

Odchod hrůz z naší mysli příjmáme velice vřele

Kráčíme dál davem se derem

Hledáme cíl neznámo nám kde

Fungujeme ve spánku však pro svět žijeme bděle

Nevíme již jakým jít směrem

Kam nás ta droga až zavede

Propadáme opojení se znamením na čele


9 názorů

Kráčíme dál davem se derem

Hledáme cíl neznámo nám kde


Honzyk
05. 05. 2011
Dát tip
((

Allan Aster
04. 05. 2011
Dát tip
potom se omlouvám a svá díla budu dále zařazovat do jiných kategorií, která budou vhodnější použitému druhu skladby.... :))

dajakbol
04. 05. 2011
Dát tip
Allan Aster, skôr než začneš experimentovať s rýmovými schémami, bolo by dobré mrknúť sa trochu do teórie. Tam by si sa okrem iného dozvedel, že viazané verše – a o tie Ti podľa zaradenia do kategórie ide – sú útvary v našich zemepisných šírkach definované predovšetkým normovaným rozložením prízvučných a neprízvučných slabík, útvary realizujúce nejaký kanonizovaný metrický vzorec. Rozvrhnutie rýmov nie je pre plynulosť básne nepodstatné, ale v hierarchii rytmotvorných činiteľov stojí nižšie. A nemalo by Ťa utešovať, že si len jeden z mnohých-premnohých, ktorí si to tu na Písmáku absolútne neuvedomujú. Ak sa chceš v disciplíne viazaný verš posunúť ďalej, totiž aspoň k štartovacej čiare, mal by si zapracovať na zvládnutí remesla.

Morasten
04. 05. 2011
Dát tip
dej vědět :)

Allan Aster
04. 05. 2011
Dát tip
potom se experiment nevydařil zcela tak jak byl zamýšlen ..třeba příště :))

Morasten
04. 05. 2011
Dát tip
zkoušim to, ale bohužel Céčka mi přídou moc dlouhý a to za tim zatim unikne a nedozní.

Allan Aster
04. 05. 2011
Dát tip
ja vim je to těžké.. je to psané veršovamě jako ABC ABC ABC ABC ..a dohromady je to nerytmické ..rymuje se ob dva.je to trochu nezvyklé ale chtěl jsem to vyzkoušet.... je to prostě Opiové opojení :P ..možná to zkus dát si dokupy tak jak to patří rytmicky k sobě..paradoně to dává i tak smysl .))

Morasten
04. 05. 2011
Dát tip
nemůžu tu najít rytmus čtení :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru