Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbost s hvězdičkou XXV.

15. 06. 2011
8
31
3051
Autor
MKbaby

Za inspiraci děkuji alatovi a jeho romantice :)

Když ulehla, požádala: "Fero,
zapni talent, použij svoje pero,
napiš další kapitolu mého žití,
pak zas můžeš za jinými jíti."

Ferovi se ale moc psát nechce,
proto dívce odpoví jen lehce:
"Byly doby, kdy jsem psával dlouze,
kdy bych ihned vyhověl tvé touze,

těšil se a hupnul na to dravě,
však dnes už raděj věnuji se stravě.
A tak věz, ty vnadná Evy dcero:
Už mnoho let je vypsané mé pero..."


31 názorů

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
:-))*

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
to je slovo chlapa, i ked s kratkou gulovou zbranou:))) Obilie aj tak este nedozrelo:)

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
Jo, já neházím krátkou kulovou zbraň do obilí, já jen upřesňuji zadání :)

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
Ked som sla domov, mala som tiez plno napadov...sadla som za stol a prazdno...pritom v praci pisem versiky skoro kazdemu, trochu na telo...no sefova je sefova...hod mi nieco, prosim, nie je problem cestinu poslovencit, len ten napad mi chyba:))PROSIM

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
Člověče, Hanko, já měl nápadů plnou hlavu. A jenom jsem si překopíroval tvé zadání, mám najednou vygumováno. Něco mám, ale... posléze mne napadlo, že asi české veršovánky nejsou tím, co by potěšilo tvoji paní vedoucí, že?

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
fakt? Petrikuuuu Mne to vobec nemysli, normalne som na frazy ako robena, no dnes nie:( Je to ona,jedna z naj sefov, ma 60, nevyzera na to, stihla, blondava, lyzuje, plava, turistika, soferuje rada, ma vnucatka, chodi na chatu, lyzovat do Alp, s manzelom vasnivi hubari - hriby...malo by to byt slusne, decentne, trosku dojak

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
A pro koho to má být? Pro chefa? Má nějaké záliby? Kolik mu je? Něco vymyslíme.

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
ech, bejby, bejby...takouto by som si koledovala o vyhadzov:))) Osobne sa mi paci velmi, este viac by sa mi pacila, keby som bola kamosom:)))

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
8hanka: Kdysi jsem kamarádovi, majiteli bazaru, napsal takovéto přání, ale asi se Ti nebude líbit: Když má ženská svoje krámy, vyhni se jí zdáli, krámy obdařené dámy každé slovo pálí. Oplývá-li svými krámy brácha nebo strýček, jsou to krámy ušlechtilé, ne jak u tetiček. Máš-li krámů plný krámek, úspěšný je podnik, na mříže dej velký zámek, zasloužíš si pomník. Nechť ti krámek s krámy vzkvétá, ať ti pivo chutná, ať tě nezlobí tvá teta, toť věc sakra nutná. To ti přeje strejda Péťa ze srdce i z játra, ať ti schránka tělesná funguje, nechátrá!

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
aha, aha...to vies, skleroza:) Najprv som myslela, ze hornak, dolnak, strednak, ale nesedelo mi to :) Ani VCHN nemam na inspiraciu, ani HV, ZV, ČV... asi by som si mala skopirovat vsetky skratky, kedysi ma desil Mladek s jeho pesnickou o skratkach:))) Som mimo, prave sa trapim nad versovanim priania k narodkam, nemas nejake?

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
No, HV, ZV a ČV už tu přece byly definovány, taky u nějaké nemravné úvahy. Šlo o vjemy hmatové, zrakové a čichové. Taky tam proběhly VCHN neboli vypité chutné nápoje :)

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
vysvetli neznalej, co je HV? Dufam, ze nic po 22:00:) Teda ja neviem, ked som pri plnej mise dobrot, tak nemam najmensiu chut na nieco ine ako na jedlo:))) A po nom uz toboz nie:) Jasne, aj Ty si ideal, aj varit vies:)))))

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
Ta ochmatika je o ochmatávání, tedy o HV, ne o áchání z dobrého jídla :) Já jsem tedy vlastně též ideál, neboť vyznávám tutéž zásadu jako můj kámoš :)

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
myslis, ako óooch- vzdychanie pri jedle, ci chmatika - uchmatnut dobry kusok spred nosa? Clovece, vsak sa neviem dopocitat zubov, urcite ich mam ovela viac ako jeden, dokonca viac ako dva...stale hovorim - na platenie u zubara ich je privela, na jedenie by sa zislo viac:) A dychat dycham, zatial bez pristrojov:) Chcem spoznat tvojho kamosa, je ideal:))))

MKbaby
20. 06. 2011
Dát tip
8hanka: Ona by při té stravě mohla být místo psaní jen nějaká ta ochmatika, k té psací potřeby nejsou nutné :) Ostatně - jak můžeš vědět, že nejsi vnadná Évy dcéra? Můj kamarád definuje krásnou ženu tak, že musí mít alespoň jeden vlastní zub a musí dýchat bez přístrojů :)

8hanka
20. 06. 2011
Dát tip
ehm...este, ze su pocitace...virtualne pero moze tiez ocarit:))) Skoda, ze uz nie som vnadna Evy dcera, pretoze by sme si pri strave suzvucili jedna basen:))) (Pokial by tej stravy bolo dost)

srozumeni
20. 06. 2011
Dát tip
Velmi pěkné.*

MKbaby
17. 06. 2011
Dát tip
Díky! :)

Stigmatore
16. 06. 2011
Dát tip
perfektní *

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
MDavy: Stáří je sviňa :)

Alegna
15. 06. 2011
Dát tip
:-)

Když je nový, nepopsaný list, i vypsané pero se často rozepíše.

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
sípot: Dyk já vim, dík :)

..fšak to byla pochvala..))

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
gabi: Díky za xichtejček :)

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
a-n: Když se držíš při zemi, nenatlučeš si hubu pádem s výšky :)

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
sípot v korunách: Starýho psa novým kouskům až se ucho utrhne :)

držíš se dost při zemi... třeba pero udělá někdy kaňku :o)

:o))) nepřekvapil si..))

gabi
15. 06. 2011
Dát tip
:-))))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru