Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbost mimo pořadí, v pořadí již třetí

13. 07. 2011
8
18
1942
Autor
MKbaby

Bojíte se moskytů?

Chystáte se přesto na dovolenou do Asie?

Proti moskytům v Asii Vám pomůže nejlépe náš nový prostředek ve spreji -

AUTAN - Asie!

Stačí jen jedna aplikace!

Tisíce děkovných kondolencí!


18 názorů

MKbaby
18. 07. 2011
Dát tip
a-n: Kolo-nos-kopie :) Nepořídil sis zároveň i otisk silnice na obličej? S otiskem silnice na xichtě bys musel platit za autorská práva Ředitelství silnic a dálnic :)

no co co co...jsem si chvíli odskočil :o) cyklistická dovolená přinesla otisk obličeji na silnici, tedy kolo-nos-kopie :o)

MKbaby
14. 07. 2011
Dát tip
No, nedal, no... Vystačil jsem si s paralenem, experimentálně jsem si ověřil, že je s rumem kompatibilní :)

:o)))))))))))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Pomáhá, dokonce ouplně báječně, netušil jsem, že rum má takové úžasné léčivé schopnosti :)

..šmária..bych se už asi uvařila!!! ..tak hlavně že ti to pomáhá..))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
No jistě, padla na mne nějaká virosa, tak se kurýruju. Od rána jsem vysál celou flanděru a už je mi mnohem lépe :) Piju ho samozřejmě s čajem a citronem, ne jen tak; blbý je to, že došel...

..v tom hicu rum???

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
ja blba som "se zádama" chodila na rehabilitaciu...mohla som byt radsej v perinach s rumom

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
8hanka: Ne, nevymýšlím, minule mne chytla záda, teĎ je to virosa. To víš, jsem křehká nádoba :) avox: Nač vozit tchýni na letiště, vždyť spadnout se dá krásně i se stromu. K tomu chytit klíště a pak psát o tom básně :) Jo, flaška rumu je již prázdná, medicína dochází...

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
u nas tento vysokoucinny prostriedok este nie je povoleny :)

avox
13. 07. 2011
Dát tip
jen méně čaje do toho rumu... nač vozit tchýni na letiště nač platit zájezd drahý když stačí v parku české klíště hnedle uprostřed Prahy? :-))

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
pocuj, nevymyslas si Ty kvoli rumu podchvilou nejaku chorobu? Len nedavno si pisal z perin a uz zase:)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Já děkuji, od rána už mám v sobě skoro celou flašku rumu (půllitrovou), ale je mi docela fajn :)

..tada..))))

Alegna
13. 07. 2011
Dát tip
Květoň má pravdu, taky jsem si všimla, že jej docela úspěšně zastupuješ, jen s tím rumem to nepřežeň

Taková skoro Alešo-Novákovská úvaha. Vidíš, jak ti to jde. Jen více rumu, do toho čaje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru