Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bude něco jiného

15. 08. 2011
36
65
3348
Autor
avox

inspirováno dílem "klaustrofobie" autora FAE BOMB

Pamatuji, když rybičky,
totiž, ty jejich krabičky,
bývaly ještě na klíčky.
 
Dnes marně klnu životu,
když dobývám se do šprotů…
 
Pokrok co vede nikam,
ne, já si nenaříkám,
i když si těžko zvykám.
 
Nevyčítám ti, osude,
že pomazánka nebude…

65 názorů

Kočkodan
14. 04. 2012
Dát tip
Za tvuj dotaz netrhám te v kousky, jím skoro denne celozrnné housky. Dnes budou k obedu rybí palce, ukazovácky, prostrednícky, prstenícky a malícky.

avox
13. 04. 2012
Dát tip
ne že bych ti chtěla vařit, jsem jen zvědavá (a to dosti) čím by ses nacpal do sytosti když nechtěl bys hlad zažít? :-))

Kočkodan
13. 04. 2012
Dát tip
Já osobne sardinky i sproty nepokládám za dobroty. V jídle by na nervy sel ti Luba, príserne zmlsaná je má huba.

avox
29. 10. 2011
Dát tip
tak to mne fakt nenapadlo, jen kdo by pak jed´ to žrádlo? tvoje rada, se vždy cení, i když k použití není :-))

FAE BOMB
29. 10. 2011
Dát tip
Na školním výletě bych to řešil tak, že bych v nestřeženém okamžiku někomu uzmul rybičky otevřené a jemu bych podstrčil svoje zavřené...

vitsoft
29. 10. 2011
Dát tip
Nikdo se zde nezahloubal, běžte vrátit školné! Stačí rozpustit přec obal v kyselině solné.

avox
30. 09. 2011
Dát tip
taky je loupu... a někdy bych si radši šla koupit hotové, i kdybych je pak musela otevírat majzlíkem :-))

avox
30. 09. 2011
Dát tip
tak broskve já trhám se stromu :-)) a zavařuji pod víčka, která se otvírají snadno... díky za čtení :-))

Chigwell
27. 08. 2011
Dát tip
Sovičko drahá,běhám létem :) ,pa.

))))))))))))avox T, nostal-super! alši-i s mikrovlnkou!

avox
25. 08. 2011
Dát tip
nechci chlapa co má zbraň chová se jak lítá saň... až budu chtít šproty sníst poradím si, buď si jist - otevřu je za chvilku, jen co najdu sekyrku :-))

nostalgik
25. 08. 2011
Dát tip
pozvi chlapa s pistolí ty šproty už to nebolí vedle dírky když máš dírku šproty budou na fašírku :o)

avox
22. 08. 2011
Dát tip
díky, ale že ses mi tu proběhl, Davíčku, kde ses toulal takovou dobu? :-))

Chigwell
22. 08. 2011
Dát tip
Moc povedené a vtipné *

guy
18. 08. 2011
Dát tip
:-))

avox
17. 08. 2011
Dát tip
asi si sedím na kabelu, nechápu ten komentář :-)

Je to smůla přejet půl světa a skončit v koši.

Yfča
17. 08. 2011
Dát tip
:o))*

Kačaba
16. 08. 2011
Dát tip
:o)

avox
16. 08. 2011
Dát tip
díky, Makovečku... a abys věděl, heartrate je žena :-))

Makoves
16. 08. 2011
Dát tip
Avox to nemá chybku. jeden se aspoň usměje a heartrate to ještě zdokonalil. Bezva dílko.

avox
16. 08. 2011
Dát tip
aha, tak to by bylo opravdu přesně pro mne, díky :-))) (nechtěl jsi být jedovatý, že ne? FAGOR znám, pár MAGORů taky)

Edvin1
16. 08. 2011
Dát tip
avox: mně zrak taky moc neslouží, ale mám dojem, že se jedná o značku MAGOR. :-)

avox
16. 08. 2011
Dát tip
Edvin - dík za radu, původně to neměl být horor, ještě to promyslm :-)) heartrate - klídek, nepodezírám tě, že bys za to měla provizi a svým slabozrakem značku stejně nepřečtu :-))

heartrate
16. 08. 2011
Dát tip
já to nemyslela jako konkrétní značku, jen prostě elektrickej otvírák :)

Edvin1
16. 08. 2011
Dát tip
Aby se zvýšil hororový efekt, doporučuji otevřenou a vyprázdněnou konzervu ještě vylízat. Ed :-)

Honzyk
16. 08. 2011
Dát tip
..ja musel rychle s ptackem na toaletu pospichat, abych se nepocural, nekecam..:D

avox
16. 08. 2011
Dát tip
teda... reklama na písmáku?! :-)) díky, já si už vystačím s tím starým, obyčejným, mám cvik, denně otevírám psí konzervy :-)))

heartrate
16. 08. 2011
Dát tip
Kup si tento otvírák na konzervy, ušetří ti tak či tak značný nervy!

avox
16. 08. 2011
Dát tip
jejej, tolik jásotu! jsem ráda, Honzyku, že tě to pobavilo :-)) na čundr ne, není počasí, jezdívala jsem zásadně pod širák...

Honzyk
16. 08. 2011
Dát tip
...a NAZEV.... jezisi, s tebou bych jel na cundr..:D ...ja nemuzu se tolik smati, nebot delal jsem pred chvili sedy-legy:D

Honzyk
16. 08. 2011
Dát tip
este ten prolog, kua..))))))))))

Honzyk
16. 08. 2011
Dát tip
p.s.|:D...to je tak srandovni..))

Honzyk
16. 08. 2011
Dát tip
ze prej "Osude!"..veru, zvolani na miste--:D...,bys furt do sebe neco cpala, zeo?:D---*

avox
16. 08. 2011
Dát tip
vím, co vím... a jestli ten, co ví hodně, je otrávený, tak snad ani víc vědět nemusím, milý Eddie :-))

avox
15. 08. 2011
Dát tip
MM - kdybych byla stará (jako že jsem) a otrávená životem (a to teda nejsem) nepsala bych blbůstky, ale balady... každopádně dík za nakouknutí :-))

FAE BOMB
15. 08. 2011
Dát tip
A krabičky v Rusku, bejvaj' na rozbrusku!

Agibail
15. 08. 2011
Dát tip
:-))*

avox
15. 08. 2011
Dát tip
miláčkové, děkuji za všechny dobré rady i slova útěchy a hvězdičky, bylo vás tu tolik, že odpovídat jednotlivě je téměř nemožné... :-))

Diana
15. 08. 2011
Dát tip
koupím si kousek kambaly, co na pánev hodím snadno, žel, nedobytné obaly brání mi dostat se na dno... :-))*

koloušek
15. 08. 2011
Dát tip
Dneska máme jiné páky jen "kvalitní" otvíráky a když nepovolí ještě, nakonec se vezmou kleště. T*

...* :)

Rybičky na klíček ... dnes ty lepší na "táhlo". Ale souboj je to tak či tak. Otvírák,kudlu,majzlík +kladivo, lékárniku a psychologa na závěr by to chtělo.

FAE BOMB
15. 08. 2011
Dát tip
MD: Uletěl vod toho vršek a ten ty uhlíky vymrštil. Žádnej supervýbuch vod toho ale nečekej... aleš: Párky jsem si vždycky vohřejval tak, že jsem dal celou plechovku do vohně a když se mírně nafoukla, tak už byla vohřátá. Jednou jsem si takhle chtěl vohřát plechovku s polivkou, což se v UK běžně prodává. U nás to asi neni. Tušil jsem sice zradu, ale na nic jsem nepřišel. Došlo mi to až po chvíli. Plechovka měla nahoře takový tamto vodevírání. Správně jsem pochopil, že by to mohlo znamenat riziko. Když jsem se teda nad ní shejbnul, abych jí vyndat, tak mi strašlivě vybouchla do ksichtu. Dodneška mi chybí půl hlavy...

filemon
15. 08. 2011
Dát tip
Nevyčítaj osudu, že šproty nebudú. Ochutnaj lososa, daj si do nosa!

to byl přímo biblický obraz, z nebe padaly ryby...:o) vidíš FAE, jak nás tu pěkně inspiruješ?

FAE BOMB
15. 08. 2011
Dát tip
Jednou jsem se vsadil, co se stane s plechovkou sardinek, když jí hodim do vohně. Tak jsem jí teda zahrabal do žhavejch uhlíků. "Výbuch" byl tak silnej, že ty uhlíky lítaly do vzdálenosti několika metrů...

Nepochopeny
15. 08. 2011
Dát tip
T

Lakrov
15. 08. 2011
Dát tip
Sardinky jsou výstižným námětem pro obraz, dokreslující klaustrofobii (zmiňovanou v prologu). Měly snad i ony (sardinky) v minulosti více prostoru, než se jim dostává nyní? :-)

Alegna
15. 08. 2011
Dát tip
když ji necháš uloženou hodně dlouho, možná se časem otevře sama :-)

..s těma rybíma plechovkama byl dycinky problém:))

Tož, do sardinek včíl enem trinitrotoluenem na všecke teto patente zabere enem T N T

avox
15. 08. 2011
Dát tip
jo, jo, dobrá rada, ta se cení... a útěcha taky někdy přijde vhod :-))

jejdavilda
15. 08. 2011
Dát tip
Nebudeš mít ropnou skvrnu*

stačí vložit "nedobytnou" plechovku na chvíli do mikrovlnky, otevře se i bez klíčku :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru