Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Září 11 - Vyhlášení

20. 10. 2011
0
8
1802
Autor
Tragicus

Za měsíc květen roku 2011 byl povídkou měsíce zvolen text Rozdělat... autora fly.through devíti body.

Celkové pořadí:

Rozdělat... - fly.through (9)

nezaměstnaný - Bludičky (7)
Bratr Kuba - Parsifal (6)
Danny - Vtip (1)

Hlasovali: čtenář mimoň, Janina6, StvN, tragicus, Winter, ychtil.

Gratulace vítězi, díky hlasujícím.

Je možno zasílat nominace za měsíc říjen, který pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.


8 názorů

Narvah
20. 10. 2011
Dát tip
aha, jesti to bylo šaškování, tak prima. já nevědět. velký peace nechť se rozlehne touto modrou zemí.. zítra již nebýt

Tragicus
20. 10. 2011
Dát tip
K diskusi je potreba byt konkretni, Kamile, jinak si takove vykriky nech od cesty (vyznivaji ponekud alibisticky/zbabele), ju?

K.S. se omlouvá že nehlasoval... Příště to napraví:)) PS: Někteří diskutující jsou slepé vrány a názory mají děravé jako ústa staré ženy, uf, uf...

Tragicus
20. 10. 2011
Dát tip
Napadlo mne to po tom prvním příspěvku, proto jsem se podíval, ale nemáš vyplněno pohlaví. Myslím jinak, že autor postihuje pěkně muže i ženy, ale pokud trváš na genderové korektnosti, klidně to opravím. ;)

Narvah
20. 10. 2011
Dát tip
proč nemluvíš za sebe vlastně? mi připadá jak z vinetua, když si tam vzájemně překládali, co kdo jako řekl .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru