Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezipatra - queer filmový festival

22. 10. 2011
3
4
1413

http://www.mezipatra.cz/

 

Na začátku léta roku 2000 několik nadšenců z občanského sdružení STUD Brno zorganizovalo první přehlídku filmů s G/L tematikou nazvanou DUHA NAD BRNEM. Projekce filmů provázely výstavy fotografií, obrazů a plastik, divadelní představení, besedy s tvůrci filmů a různými odborníky. Z tohoto ojedinělého kulturního počinu se vyvinul filmový festival, který byl v roce 2002 nazván MEZIPATRA.  V mnohých městech České republiky probíhají tzv. Ozvěny festivalu a od roku 2005 se po počátečních projekcích v Brně přesouvá každoročně do Prahy, čímž i značně stoupla návštěvnost (v roce 2000-800diváků, v roce 2010-10500diváků).

Letošní ročník probíhá 2.-8.11. v Brně a 10.-16.11. v Praze. Podrobný program je uveden na internetových stránkách tohoto festivalu.

Všem návštěvníkům přeji množství kulturních zážitků, občerstvení a povzbuzení do životních těžkostí a krásná osobní setkání.


4 názory

Alegna
22. 10. 2011
Dát tip
to zní pěkně, díky za přiblížení, třeba mi to vyjde a ..

To máš pravdu, ale stejně... jupi jupi jou!

Kdyby s sebou vzal i Julianne Moore, byla bych nadšením bez sebe. Takto se jen normálně těším...

Přijede Todd Haynes!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru