Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lovecká úvaha

29. 10. 2011
25
21
2368
Autor
aleš-novák

myši

údajně nemají rády

sýr

  

tak jak je možné

že ho

už třikrát

vyjedly

a pastičku

nastavily na přidání?


21 názorů

Ferry
31. 10. 2011
Dát tip
kdo vám nakecal, mistře, že myši nerady sýr? někdo nepřející chce vidět vaši sýpku zamyšenou asi...*

FAE BOMB
31. 10. 2011
Dát tip
Jak je to se sejrem, tak to nevim, ale rozhodně nesnášej' olovo z diabolek.

Agibail
30. 10. 2011
Dát tip
povedené :-))*

ArnieR
30. 10. 2011
Dát tip
:D

sharik
30. 10. 2011
Dát tip
nad něčím podobným jsem často přemýšlel v létě, když jsem hubil myšy ve sklepě :))) tip

Alegna
29. 10. 2011
Dát tip
:-) byla malá myšička bavila jí pastička bylo jejím dílem platit kočce sýrem

Nejlepší zážitek je, když kočka přinese položivou myš a vleze si s ní pod peřinu. Kde ovšem zrovna ležím. To je pak lov... Kdo koho? Jedno léto jsem žila s myší rodinou v domě, který byl bez elektřiny a bez podlahy. V rekonstrukci. Nemohla se dokončit, protože majitel byl pracovně v cizině. A já chtěla s dětmi na venkov o prázdninách. Jako ve stanu. Každý večer jsem seděla u svíčky a četla a myší rodina na jednom z prken, co vedly přes místnosti (pod prkny hluboká díra... Večera trávily ty myšky se mnou. Seděly, pištěly, myly si pacičky, koukaly...prostě romantika. A Ty básníku s pastičkou...!!!

delaware
29. 10. 2011
Dát tip
tip

Diana
29. 10. 2011
Dát tip
Myším jde k duhu všechno :-( *

avox
29. 10. 2011
Dát tip
Jedna drzá myš našla tvoji spíž? chceš polapit pastičkou tuhle myšku maličkou? Nastraž zrnko kukuřice nepřijde si přidat více... :-)) */

těm mým jsou osudné jádra ořechů

Irea
29. 10. 2011
Dát tip
To naše kočky jsou myšilovci dobrý, ale ne vždy je zakousnou pořádně, tak je přinesou, ukážou, myš se vzpamatuje a zdrhne pod skříň. Jednou mi jedna taková v noci seděla na polštáři na hlavě a když jsem se ohnala, kousla mě do prstu. Kam ten svět spěje, co? No , odnesla to stejně...měla zůstat venku.

Ale nesmí to bejt kocour srab. Měla jsem kocoura, který před myšmi (!) zdrhal hrůzou.

Prostě špatná premisa...P. S. : Mám vlastní zkušenost: myši mi sežraly i mejdlo (bez jelena). Když je hlad...

Toscana
29. 10. 2011
Dát tip
Máš prostě pořádně oprsklé myši a Květoňova rada by to dokonale vyřešila :o))) *t (mj. když chceš chytat myši do pastiček, tak nikdy ne na sýr, ale na chleba, na který jsi mázl trošičku másla a opekl ho nad ohněm. To tak milujou, že zapomenou na opatrnost a o nášup si nemá už kdo žádat...)

Dělají si srandu. Já bych nasadil kočku.

Kočkodan
29. 10. 2011
Dát tip
Já jsem velice zvedav, kdo v tom nakonec bude mít prsty ...

vitsoft
29. 10. 2011
Dát tip
Chtějí, ať jim nastraží pizzu Quattro Formaggi.

Chigwell
29. 10. 2011
Dát tip
A byly to myši? :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru